پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدير كل عتبات سازمان حج

آغاز پيش‌ثبت‌نام مرحله جديد عتبات از نيمه شهريور ماه

آغاز پيش‌ثبت‌نام مرحله جديد عتبات از نيمه شهريور ماه

مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت تاكيد كرد: پيش‌ثبت‌نام مرحله بعدي اعزام زائران از اواسط شهريور آغاز مي‌شود و اعزام اين گروه از ۱۶ مهرماه سال جاري انجام خواهد پذيرفت.

مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت در گفت‌وگو با حج نیوز با بيان اينكه از نيمه اول ماه مبارك رمضان تاكنون روزانه ۲ هزار نفر به عتبات عاليات اعزام شده‌اند، اعلام كرد: پس از اتمام مرحله فعلي اعزام كه ۲۸ مرداد ماه پايان پذيرفت، زائران از ۲۹ مرداد تا ۱۵ مهرماه به عتبات عاليات اعزام خواهند شد.

مسعود اخوان همچنين تاكيد كرد: پيش‌ثبت‌نام مرحله بعدي اعزام زائران از اواسط شهريور آغاز مي‌شود و اعزام اين گروه از ۱۶ مهرماه سال جاري انجام خواهد پذيرفت.

مدير كل عتبات عاليات با اعلام اينكه تاكنون روزانه ۲ هزار نفر به عتبات عاليات اعزام شده‌اند، گفت: از اين پس اين تعداد افزايش پيدا خواهد كرد.

اين مقام سازمان حج و زيارت همچنين افزود: اعزام به عتبات عاليات در مدت‌زمان هفت روز انجام مي‌شود كه بنابه تقاضاي گروه‌ها مي‌توان اين مدت‌زمان را از چهار روز تا چهارده روز تغيير داد.

مسعود اخوان در ادامه به زائران عتبات عاليات توصيه كرد: حتما با گروه‌هاي مجاز و بر اساس هماهنگي با دفاتر تحت پوشش سازمان حج و زيارت به عتبات عاليات مشرف بشوند و از مراجعه به مراكز و افراد غيرمجاز پرهيز كنند. وي همچنين متوسط هزينه اعزام چهار روزه را ۶۰۰ هزار تومان و هزينه اعزام هفت روزه را ۷۸۰ هزار تومان اعلام كرد.

مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت در پايان با اشاره به امنيت نسبي حاكم بر كشور عراق و همچنين قرارداد شركت شمسا با شركت‌هاي امنيتي داخل عراق و استفاده از اسكورت‌هاي اين شركت‌ها گفت: تاكنون مشكلي در اين زمينه بروز نكرده است و زائران مي‌توانند با آرامش به اين سفر زيارتي بروند.

روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.