پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

رئیس سازمان حج و زیارت مطرح کرد: ضرورت اهتمام به کیفیت غذا مطابق خواست و ذائقه زائران

رئیس سازمان حج و زیارت مطرح کرد: ضرورت اهتمام به کیفیت غذا مطابق خواست و ذائقه زائران
رئیس سازمان حج و زیارت با تقدیر از عملکرد واحدهای مختلف ستاد حج به ویژه تغذیه و تدارکات، بر اهتمام ویژه به افزایش کیفیت غذا مطابق خواست و ذائقه زائران تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی امروز چهارشنبه در جلسه ستاد مدینه منوره ضمن استماع گزارش های بخش های مختلف به متفاوت بودن حج تمتع 1401 با سنوات گذشته به لحاظ فراهم شدن مقدمات و شرایط اجرایی اشاره کرد و گفت: در برخی بخش های اجرایی همانند راه اندازی آشپزخانه، دست اندرکاران طبخ و توزیع غذا با فاصله فقط یک روز پیش از حجاج وارد عربستان شدند که تمامی اقدامات به موقع و با سرعت و تلاش به خوبی انجام گرفته است.
وی با تقدیر از خدمات آشپزخانه زین مدینه منوره و دست اندرکاران در طبخ و توزیع غذا تصریح کرد: طبخ و توزیع غذا با چنین حجم و ذائقه های مختلف کار ساده ای نیست اما باید به کیفیت غذا ، مطابق با نیاز زائران و سلایق آنها توجه ویژه ای شود.
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تغذیه یکی از محورهای مطرح شده از سوی زائران می باشد، گفت: دست اندرکاران تغذیه باید سعی کنند مطابق با نظرسنجی ها و نظرات زائران گام بردارند و کار را به پیش ببرند زیرا بهبود روند کیفیت و اهتمام به ذائقه زائران یکی از شاخص های افزایش رضایتمندی محسوب می شود.
به گفته حسینی، بخش هایی همانند تغذیه و تدارکات و همچنین نقل درون شهری و امداد و راهنمایان کاری سخت را انجام می دهند که این خدمت رسانی قابل تقدیر است.
وی افزود: تمامی بخش های اجرایی ستاد در حال خدمت رسانی مناسب به زائران هستند که از همه تشکر می کنیم و باید همه در جهت افزایش رضایت و کاهش دغدغه ها و مشکلات زائران گام برداریم.
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه همه کاروان ها و زائران باید رعایت نکات بهداشتی را مدنظر قرار دهند، بیان کرد: باید مدیران مجموعه و کاروان ها ضمن اشاره به رعایت موضوعات بهداشتی، مواد ضدعفونی را در هتل ها به ویژه در ورودی رستوران ها بیشتر کنند.
وی بر زدن ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه شست شوی مکرر دست ها تاکید کرد.
رئیس سازمان حج و زیارت در پایان با اشاره به نصب نرم افزار زیارت از سوی مدیران کاروان ها و زائران، آن را به جهت موضوعاتی نظیر راهنمایی و امداد گمشدگان، نظرسنجی و .... ضروری دانست.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.