پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج ۱۴۰۱/

بازدیدی دیگر برای شنیدن سخنان زائران کشورمان در حج ۱۴۰۱/رضایت حداکثری زائران در نظر سنجی ها

بازدیدی دیگر برای شنیدن سخنان زائران کشورمان در حج ۱۴۰۱/رضایت حداکثری زائران در نظر سنجی ها
رییس سازمان حج و زیارت،معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری ، جمعی از اعضای ستاد و کارگزاران حج امسال از هتل «ر‌وابی الزهرا»بازدید کرده و به استماع سخنان و نظرات زایران پرداختند .
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ دکتر سید صادق حسینی ، حجت الاسلام والمسلمین رکن الدینی ، جمعی از کارگزاران حج ۱۴۰۱ و اعضای ستاد مدینه منوره امروز پنجشنبه دوم تیرماه از هتل روابی الزهرا در مدینه منوره بازدید کرده و از نزدیک به سخنان و دغدغه های زایران را شنیدند و راهنمایی های لازم را ارایه کردند.
حجت الاسلام رکن الدینی دراین دیدار در جمع زایران ابراز امیدواری کرد که زائران سفر معنوی حج را با موفقیت سپری کنند و یک یادگاری خوب در طول زندگی شان رقم بخورد.
وی افزود: خدمتگزاران زائران در بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در کنار شما هستند تا مشکلات احتمالی را بررسی و رفع کنند.
سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در پاسخ به سوالات زائران درباره اسکان در هتل های مدینه النبی گفت: در مدینه تعداد هتل های اجاره شده نسبت به مکه کمتر است و با پیش بینی اسکان حجاج در 33 هتل بزرگ در مکه مشکلات مربوط به این بخش کاهش خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه مدت اقامت زائران ایرانی در سرزمین وحی در مکه بیشترخواهد بود، اظهار داشت: زائران ایرانی شش روز در مدینه اقامت می کنند و مابقی سفر خود را که جمعا حدود 28 روز خواهد بود در مکه سپری خواهند کرد.
جمعی از زایران نیشابوری، تهرانی و اصفهانی که در هتل حضور داشتند به بیان نکاتی در خصوص روند کیفیت خدمات رسانی پرداختند.
محمد حسین زایر اهل تهران که دو روز بود در مدینه حضور داشت در خصوص خدمات گفت: کیفیت هتل آنچنان مناسب نبود ولی امیدواریم در مکه و با توجه به صحبت های مسوولان مبنی بر کم بودن تعداد هتل ها در مدینه و پایین تر بودن کیفیت انها، شاهد ارتقا کیفی هتل ها در مکه باشیم .
وی از زحمات خالصانه تمامی دست اندرکاران به ویژه عوامل کاروان و مجموعه تشکر کرد و کیفیت غذا را مناسب دانست و گفت این کیفیت نسبت به روز اول بهتر شده است.
آقای حصاری زایر اهل نیشابور نیز با تقدیر ویژه از کارگزاران حج امسال گفت: کیفیت خدمات به همه جهت مناسب است چرا که دست اندرکاران با این زمان اندک و ضیق وقت توانسته اند بهترین نوع خدمات را ارایه دهند.
گفتنی است این هتل ظرفیت حضور ۶۲۰ زایر را دارد که همگی زایران نیز ایرانی هستند و پس اندرکاران مجموعه تمامی تلاش خود را برای رضایتمندی این عزیزان انجام می دهند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.