پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

بازدید رئیس ستاد مدینه و جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از خدمات رسانی به زائران در مدینه؛ خدمات رسانی مطلوب به زائران مهمترین اولویت دست اندرکاران

بازدید رئیس ستاد مدینه و جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از خدمات رسانی به زائران در مدینه؛ خدمات رسانی مطلوب به زائران مهمترین اولویت دست اندرکاران
رئیس ستاد مدینه منوره، جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و جمعی از اعضای ستاد و بعثه مقام معظم رهبری از روند خدمات رسانی در هتل «وفاده الزهرا» و همچنین خدمات درمانی به زائران بازدید به عمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ محمد آزاد رئیس ستاد مدینه منوره، حجت الاسلام رکن الدینی جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، جمعی از اعضای ستاد و بعثه مقام معظم رهبری امروز با حضوردرهتل وفاده الزهرا از روند خدمت رسانی به زائران در این هتل بازدید به عمل آوردند.
حضوردر درمانگاه های مستقر در هتل راما المدینه و هتل دره امجاد السلام و مرکز پزشکی حج و زیارت نیز از دیگر بخش های روند بازدید در مدینه منوره بود.
در جریان این بازدید رئیس ستاد مدینه منوره، جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و اعضای ستاد از نزدیک شاهد نحوه خدمات رسانی، اسکان و سرو غذا برای زائرین این هتل قرار گرفتند و زائرین نیز ضمن تشکر و قدردانی از خدمات صورت پذیرفته مواردی را در خصوص تغذیه اسکان و زیارت روضه بیان کردند که دست اندرکاران ضمن شنیدن صحبتهای زائرین به تمامی دغدغه های آنها پاسخ دادند .
در بازدید از روند خدمات درمانی که دکتر روستا مسئول خدمات درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه نیز حضور داشت، توضیحات لازم در خصوص نحوه خدمات درمانی به زائران ارائه شد.
در جریان این بازدیدها روند خدمات رسانی به زائرین، کمبودها و ملاحظات پزشکی مورد رصد و بررسی قرار گرفت.
خدمات رسانی مطلوب به زائران مهمترین اولویت دست اندرکاران حج و زیارت محسوب می شود که در این راستا تمامی تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی انجام می دهند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.