پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج ۱۴۰۱/

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از آشپزخانه «الافندیه»مکه مکرمه

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از آشپزخانه «الافندیه»مکه مکرمه
رئیس سازمان حج و زیارت، رئیس ستاد مکه مکرمه، رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی ، مسئول تغذیه و تدارکات عملیات حج و جمعی از اعضای ستاد از آشپزخانه محل طبخ و توزیع غذای زائران ایرانی در مکه مکرمه بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت، دکتر اکبر رضایی رئیس ستاد مکه مکرمه، وحید اسکندری مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی ، مرتضی آقایی مسئول تغذیه و تدارکات عملیات حج تمتع 1401 و جمعی از اعضای ستاد امروز چهارشنبه هشتم تیرماه از آشپزخانه بازدید رییس سازمان حج و زیارت و اعضای ستاد از آشپزخانه متمرکز و صنعتی «الافندیه» مکه مکرمه محل طبخ و توزیع غذای زائران ایرانی در مکه بازدید به عمل آوردند.
در جریان این بازدید حسین صمدی مدیر ایرانی آشپزخانه الافندیه توضیحاتی را در خصوص نحوه طبخ و توزیع غذای زائران ایرانی بیان کرد و رئیس سازمان حج و زیارت و سایر اعضای ستاد در جریان روند طبخ و توزیع وعده های صبحانه، ناهار و شام قرار گرفتند.
رئیس سازمان حج و زیارت ضمن شنیدن صحبت های مدیر ایرانی آشپزخانه و مالک عربی آن ، به تمامی دست اندرکاران خداقوت گفت و طبخ و توزیع غذا را یکی از مهمترین بخش های عملیات دانست و توضیحاتی را در خصوص افزایش رضایتمندی در این حوزه ارائه کرد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.