پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همايش مركز پزشكي حج و زيارت شهريور ماه برگزار مي‌شود

همايش مركز پزشكي حج و زيارت شهريور ماه برگزار مي‌شود
همايش يك روزه مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر، روز پنجشنبه ۷ شهريور ماه در تهران برگزار مي‌شود.

براساس اين گزارش، اين همايش از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۱۹ عصر در سالن همايش‌هاي سازمان حج و زيارت واقع در خيابان آزادي نبش رودكي با موضوعات علمي، آموزشي و پيشگيري از بيماريهاي ويروسي و نيز توجيه فعاليت‌هاي مركز در عمليات حج تمتع برگزار خواهد شد.


ارتقاي سطح خدمات بهداشتي و درماني به حجاج و زائران اماكن متبركه، استفاده از دانش و تجربيات انديشمندان حوزه سلامت و نيز تبادل نظر علمي با پزشكان اعزامي از جمله اهداف برگزاري اين همايش است.


بهداشت در حج و سفرهاي زيارتي، پرستاري در حج و سفرهاي زيارتي، بيماري‌هاي شايع در حج و سفرهاي زيارتي، جنبه‌هاي فقهي- پزشكي حج و سفرهاي زيارتي، مديريت خدمات سلامت، پاراكلينيك، دارو و تجهيزات پزشكي در حج و سفرهاي زيارتي از جمله محورهاي مورد بحث و تبادل نظر در اين همايش است.


شايان ذكر است، كشورهاي عمان، لبنان، الجزاير، اكراين، كنيا، فيليپين، تاتارستان، تركيه، تانزانيا، سريلانكا، تاجيكستان، سيرالئون، تاجيكستان، قرقيزستان، افغانستان، سوريه، عراق و كويت هفده كشوري بودند كه حدود ۳۴ شخصيت علمي و مقامات رسمي خود را براي شركت در نخستين همايش بين‌المللي پزشكي حج و زيارت، سال گذشته به ايران اعزام كرده بودند.


روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.