پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از هتل «هالی دی ان» مکه/تشکر زائران از خدمات اجرایی

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از هتل «هالی دی ان» مکه/تشکر زائران از خدمات اجرایی
رئیس سازمان حج و زیارت، رئیس ستاد مکه مکرمه و جمعی از اعضای ستاد ضمن بازدید از هتل «هالی دی ان» مکه مکرمه، از روند خدمات رسانی به زائران در این هتل بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت، دکتراکبر رضایی رئیس ستاد مکه مکرمه، وحید اسکندری مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و تنی چند از اعضای ستاد امروز چهارشنبه هشتم تیرماه با حضور در هتل «هالی دی ان» از نزدیک با زائران سخن گفته و در جریان روند امور خدمات اجرایی قرار گرفتند.
هتل هالی دی ان با ظرفیت 4 هزار و 380 نفر یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های مکه مکرمه محسوب می شود که در حال حاضر 2 هزار و 700 نفر از زائران ایرانی در آن استقرار یافته اند که در روزهای آتی بر تعداد زائران ایرانی در این هتل افزوده می شود.
در جریان این بازدید زائران ایرانی به بیان نقطه نظرات و دغدغه های خود در این سفر پرداخته اند که رئیس سازمان حج و زیارت و سایر دست اندرکاران با حوصله پاسخ حجاج را دادند و آنها نیز بالطبع از تلاش های شبانه روزی کارگزاران حج امسال قدردانی کردند.
اخلاق نیکوی مدیران مجموعه و کاروان، اسکان در مکه مکرمه، تغذیه، حمل و نقل درون شهری، حضور واحد امداد و راهنمایان در نزدیکی حرم و .... از جمله محورهایی بود که زائران از سازمان حج و زیارت بابت این موضوعات تشکر کردند.
خانم شمسی عظیمی زائر اهل کاشان در خصوص خدمات اجرایی حج تمتع 1401 در مکه مکرمه گفت: از روز 27 خرداد ماه وارد مکه مکرمه شده ایم که خدمات اجرایی اعم از اسکان ، حمل و نقل و تغذیه بسیار مطلوب است که جای قدردانی دارد.
خانم گلپا زائر اهل کرمان نیز از خدمات اجرایی تقدیر می کند اما از کمبود دارو در روزهای نخست حضور در سرزمین وحی گلایه دارد که دست اندرکاران توضیحات لازم را در خصوص این کمبود ارائه کرده و شرایط کنونی را دراین حوزه ایده آل و مطلوب دانستند.
غالب زائران نیز در این هتل از تمامی خدمات و اقدامات اجرایی که برای زائران صورت گرفته تقدیر کردند.
بازدیدهای رییس سازمان و سایر دست اندرکاران که در روزهای گذشته به صورت مستقیم با زائران انجام گرفته است همچنان ادامه می یابد
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.