پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

بازدیدی دیگر از کارگزاران حج 1401 و بررسی روند خدمات به زایران/تاکید رییس سازمان حج وزیارت بر رفع دغدغه های حجاج

بازدیدی دیگر از کارگزاران حج 1401 و بررسی روند خدمات به زایران/تاکید رییس سازمان حج وزیارت بر رفع دغدغه های حجاج
رییس سازمان حج وزیارت، جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ، رییس ستاد مکه مکرمه ، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و جمعی از کارگزاران حج و زیارت از روند خدمات رسانی به ضیوف الرحمان در هتل علیان الماسی بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی رییس سازمان حج و زیارت ، حجت الاسلام رکن الدینی جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، دکتر اکبر رضایی رییس ستاد مکه مکرمه و جمعی از کارگزاران حج امسال در راستای بازدید و سرکشی از هتل ها و روند خدمات رسانی به حجاج امروز پنجشنبه نهم تیرماه از هتل علیان الماسه بازدید کردند و به برخی دغدغه ها و نیازهای زایران پاسخ گفتند.
در جریان این بازدید تنی چند از حجاج ضمن تشکر ازخدمات صورت گرفته، برای کارگزاران حج آرزوی توفیق و سلامتی و دعای خیر کردند.
همچنین برخی حجاج در عین اینکه نسبت به برخی لوازم و امکانات هتلی گلایه مند بودند از برخورد مدیران مجموعه و کاروان ابراز رضایت کردند.
تنوع در غذا و بهبود کیفیت غذایی نیز یکی دیگر از مسایل مطرح شده از سوی زایران بود که رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد که بهبود کیفیت خدمات تغذیه یکی از مهمترین موضوعاتی است که به جهت رفع ایرادات تلاش خواهیم کرد.
رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد:امسال علیرغم ضیق وقت و محدودیت های ایجاد شده در ابتدا و راه اندازی اشپزخانه ها با تاخیر ، اما دست اندرکاران آشپزخانه با جدیت و رویکرد جهادی به فعالیت می پردازند.
موضوع هزینه های حج تمتع امسال نیز یکی دیگر از دغدغه های زایران بود که رییس سازمان حج و زیارت با آرامش پاسخ زایران را داد و گفت:با وجود افزایش هزینه های ناشی از گران شدن خدمات از سوی کشور میزبان سعی کردیم به مدیریت هزینه ها بپردازیم و هزینه های گزافی به زایران متحمل نشود.
رییس سازمان حج و زیارت و دست اندرکاران همچنین با آرامش به سخنان زایران گوش سپرده و توضیحات لازم را ارایه نمودند.
هتل علیان الماسی یکی از هتل های اسکان زائران ایرانی محسوب می شود که در حال حاضر حدود یک هزار و 700 نفر زائر در آن اقامت دارند و طی روزهای آتی بر تعداد زائران در این هتل که ظرفیتی بالغ بر 2 هزار و 400 نفر دارد، افزوده می شود.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.