پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

خط پروازي زاهدان - نجف اشرف مجددا برقرار شد

خط پروازي زاهدان - نجف اشرف مجددا برقرار شد

مدير حج و زيارت سيستان و بلوچستان گفت: خط پروازي زاهدان - نجف اشرف در كشور عراق پس از وقفه چند ماهه از فرودگاه بين المللي زاهدان مجددا برقرار شد.

رضا كيخا افزود: با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته نخستين پرواز بعد از وقفه هشت ماهه، دوم شهريور ماه امسال از فرودگاه بين المللي زاهدان به مقصد شهر نجف در كشور عراق انجام شد.
وي اظهار داشت: در چند ماه گذشته بدليل برخي مشكلات و افزايش قيمت بليط تقاضاي سفر هوايي به عتبات عاليات كاهش يافت اما با توجه به افزايش متقاضي و علاقه مندي زياد مردم سيستان و بلوچستان به زيارت عتبات عاليات راه اندازي مجدد خط پروازي زاهدان - نجف در اولويت كار دستگاههاي ذيربط قرار گرفت.
وي گفت: در هر پرواز زاهدان - نجف ۱۳۶ نفر زائر از سيستان و بلوچستان به عراق سفر خواهند كرد.
مدير حج و زيارت سيستان و بلوچستان با بيان اينكه پرواز زاهدان - نجف توسط شركت هواپيمايي ايران اير انجام مي شود، افزود: اين پرواز هر هفته شنبه ها از مبدا نجف حركت و ساعت ۲۰ و ۳۵ دقيقه در فرودگاه زاهدان به زمين مي نشيند و سپس ساعت ۲۱ و ۳۵ دقيقه مجددا از زاهدان مسافران خود به مقصد نجف اشرف را منتقل خواهد كرد.
كيخا بيان كرد: از ابتداي امسال تاكنون بيش از هزار نفر زائر عتبات عاليات از سيستان و بلوچستان به صورت زميني به اماكن زيارتي عراق اعزام شدند.

روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.