پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پیگیری آخرین وضعیت حجاج ایرانی در گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه با رئیس سازمان حج و زیارت

پیگیری آخرین وضعیت حجاج ایرانی در گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه با رئیس سازمان حج و زیارت
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با آقای سیدصادق حسینی رییس سازمان حج و زیارت، در جریان آخرین وضعیت حجاج ایرانی قرار گرفت و نکات لازم را ارائه کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ در این گفتگو، رييس سازمان حج و زيارت كشورمان با ابراز رضایت از وضعیت و امور حجاج ایرانی و خدمات دهی به آنان، خاطر نشان کرد؛ در روند ورود حجاج ایرانی به فرودگاه های جده و مدینه و نیز اسکان و انجام مناسک حج تا این لحظه همکاری لازم از سوی عوامل ذیربط اجرائی حح در عربستان سعودی با سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.
حسینی حال همگی حجاج کشورمان را خوب عنوان کرد و تاکید نمود که هیچ یک از زائران ایرانی تا این لحظه با مشکل مواجه نیستند.
امیرعبداللهیان نیز با تشریح رایزنی های خود با فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق (عراق بعنوان هماهنگ كننده امور حج بین دو كشور ايران و عربستان )به منظور تسهیل سفر حجاج عزیز ایران اسلامی به سرزمین وحی، ابراز امیدواری کرد که حج امسال با موفقیت برگزار گردد و رضایت کامل حجاج کشورهای اسلامی از جمله حجاج ایرانی را به همراه داشته باشد.
اميرعبداللهيان در اين تماس رییس سازمان حج و زیارت را در جریان آخرین گفتگوهای عراقی - سعودی و مناسبات رو به جلوی سیاسی تهران و ریاض قرار داد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.