پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

عرفات و منا آماده میزبانی از حجاج ایرانی می شود/ بازدید رئیس سازمان و اعضای ستاد و مسئولان شرکت مطوفین از عرفات و منا

عرفات و منا آماده میزبانی از حجاج ایرانی می شود/ بازدید رئیس سازمان و اعضای ستاد و مسئولان شرکت مطوفین از عرفات و منا
رئیس سازمان حج و زیارت، رئیس ستاد مکه مکرمه، جمعی از دست اندرکاران حج و زیارت کشور و مسئولان شرکت مطوفین حجاج ایران از چادرها و خیام عرفات و منا بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت، دکتر اکبر رضایی رئیس ستاد مکه مکرمه ، وحید اسکندری مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و جمعی از دست اندرکاران اجرایی حج تمتع عصر امروز جمعه دهم تیرماه با دكتر ماهر بن ابراهيم ازهر رييس شركت مطوفين حجاج ايران و دكتر عصام بن ابراهيم ازهر رئيس تيم اجرايي شركت مطوفين حجاج ايران دیدار و در خصوص خدمات صورت گرفته در مشاعر مقدسه گفتگو و رایزنی کرده و از چادرها و خیام برپا شده در عرفات و منا بازدید به عمل آوردند.
تغییر در ساختار درون چادرها و خیام، بهبود کیفیت خدمات، رفع مشکل کولرها، رفع مشکل برق در مشاعر، رفع ایرادات و نقایص سالهای قبل برای کاهش دغدغه دست اندرکاران حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران از جمله اقداماتی بود که در این بازدید مشهود بود و طرفین بر رفع مشکلات در مشاعر ویژه در عرفات و منا اشاره نموده و بر افزایش رضایتمندی حجاج تاکید کردند.
تاچند روز دیگر 39 هزار و 600 حاجی ایرانی در کنار سایر مسلمانان در عرفات و منا حضور می یابند و اعمال عبادی خود را انجام می دهند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.