پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

تاکید رئیس سازمان حج و زیارت بر کیفیت مناسب خدمات در مشاعر/تغییرات در خدمات از سوی شرکت مطوفین

تاکید رئیس سازمان حج و زیارت بر کیفیت مناسب خدمات در مشاعر/تغییرات در خدمات از سوی شرکت مطوفین
رئیس سازمان حج و زیارت در دیدار با مسئولان شرکت مطوفین حجاج ایرانی بر کیفیت مناسب خدمات دهی در مشاعر مقدس تاکید کرد و گفت: این مهم با تعامل و همکاری مناسب شکل می گیرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت، دکتر اکبر رضایی رئیس ستاد مکه مکرمه ، وحید اسکندری مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و جمعی از دست اندرکاران اجرایی حج تمتع عصر امروز جمعه دهم تیرماه با دكتر ماهر بن ابراهيم ازهر رييس شركت مطوفين حجاج ايران و دكتر عصام بن ابراهيم ازهر رئيس تيم اجرايي شركت مطوفين حجاج ايران دیدار و در خصوص خدمات صورت گرفته در مشاعر مقدسه گفتگو و رایزنی کردند.
مسئولان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار صمیمانه بر یک همکاری دائمی نه تنها در تمتع بلکه در کل ایام سال یعنی عمره مفرده تاکید کردند.
همچنین مسئولان شرکت مطوفین توضیحاتی را در خصوص اقدامات ثمر بخش امسال در عرفات و منا بیان کردند.
رئیس سازمان حج و زیارت نیز با بیان اینکه در سالهای گذشته در خصوص حج تمتع همکاری های خوبی وجود داشته است گفت: انتظار داریم تا این تعامل منتج به رضایتمندی حجاج ایران و بهبود کیفیت خدمات رسانی در عرفات و منا شود.
وی افزود: اجرای دقیق چارچوب های خدماتی که در قبل نوشته شده موجب کاهش دغدغه های ما نسبت به زائران می شود و به نوعی اطمینان قلبی را حاصل می کند.
حسینی تصریح کرد: بدون شک دغدغه ما و شما در راستای افزایش رضایتمندی و کیفیت مناسب خدمات است و رفع این دغدغه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: خوشحالم از اینکه دغدغه های ما و شما مشترک است و با یکدیگر منطبق می باشد که امیدواریم این رویکرد به خیر و صلاح بیشتر زائران بیانجامد.
در پایان طرفین از روند خدمات رسانی به زائران در چادرها و خیام منا و عرفات در مشاعر مقدسه بازدید به عمل آورند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.