پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

عزیمت 1288 زائر استان فارس به حج ابراهیمی

عزیمت 1288 زائر استان فارس به حج ابراهیمی

مدیر حج و زیارت استان فارس از اعزام 1288 زائر استان فارس به حج خبر داد. 
 

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت، علیرضا زینلی گفت: ۱۲۸۸ زائر استان فارس و دو استان مهمان (کهکیلویه و بویر احمد ۴۷ نفر  و هرمزگان ۴۷ نفر) در قالب ۱۱ کاروان مدینه بعد به حج مشرف می شوند.

وی افزود: زائران استان فارس از تاریخ ۲۹ تا 31 خردادماه  با ۶ پرواز از فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز به سرزمین وحی اعزام می شوند.

مدیر حج و زیارت استان فارس بیان کرد: ۱۲ جلسه آموزشی برای زائران در ایران برگزار شده و چند جلسه نیز در مدینه و مکه برای آنان برگزار خواهد شد.

زینلی  به زائران حج توصیه کرد : فرمایشات مقام معظم رهبری را به دقت رعایت نموده و از بازارگردی پرهیز کرده و فرصت سفر را به عبادت و حضور در نماز جماعات در حرمین شریفین سپری نمایند.

این مقام مسئول با بیان اینکه زائران ایرانی سفیران نظام مقدس جمهوری اسلامی در حج هستند، خاطر نشان کرد: حجاج استان فارس که سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران است، رفتارشان در راستای ایجاد اتحاد و همدلی با زائران کشورهای مسلمان و پرهیز از تفرقه افکنی باشد و قرائت قرآن و عبادت خالصانه را سوغات سفر خود قرار دهند.
 
زینلی با بیان اینکه امسال کاروان های استان فارس با نام حرم تا حرم و مزین به نام شهدا شد، عنوان کرد: امیدواریم حج زائران ایرانی با عزت و افتخار برگزار گردد و زائران با توشه معنوی و ماندگار زیارت به میهن اسلامی بازگردند و دعا برای سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب اسلامی و دست اندرکاران مخلص نظام اسلامی و خانواده معزز شهدا و ایثارگران و مردم شریف ایران را فراموش نکنند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.