پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

تلاش شبانه روزی همه دست اندرکاران برای حج تمتع 1401/ضرورت اطلاع رسانی در خصوص اقدامات صورت گرفته

تلاش شبانه روزی همه دست اندرکاران برای حج تمتع 1401/ضرورت اطلاع رسانی در خصوص اقدامات صورت گرفته
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت دکتر اکبر رضایی رئیس ستاد مکه مکرمه در جمع مدیران مجموعه و مدیران کاروان های منطقه یک مکه مکرمه به شرایط حج تمتع امسال اشاره کرد و افزود: علیرغم ضیق وقت و مشکلاتی که وجود داشت، با عنایت خداوند، دعای خیر مردم کشور، رهنمودهای رئیس سازمان حج و زیارت، تلاش های دستگاههای همکار و حمایت های بی دریغ مسئولان کشور و دولت محترم توانستیم در کوتاهترین زمان اقدامات لازم را برای اعزام حجاج کشور انجام دهیم.
وی افزود: حج تمتع امسال علیرغم تمامی دغدغه ها در خصوص موضوعات زیرساختی، در کوتاهترین زمان و با رویکرد جهادی و تلاش شبانه روزی همه همکاران راه اندازی شد.
رئیس ستاد مکه مکرمه در حج 1401 تاکید کرد: در حال حاضر نیز اکثریت زائران کشورمان وارد سرزمین وحی شده اند و مشکل خاصی وجود ندارد اما نیازمند همراهی، همفکری و همدلی همه مدیران مجموعه ها و مدیران کاروان ها در پیگیری و رفع نواقص و تبیین اقدامات انجام گرفته برای زائران هستیم.
به گفته رضایی، مدیران مجموعه ها و کاروان ها می توانند به جهت اقناع بیشتر زایران نسبت به حج امسال و همچنین افزایش رضایتمندی آنها تلاش کنند.
وی به مدیران کاروان های مدینه بعد توصیه کرد که به صورت جدی به تبیین شرایط مدینه منوره در خصوص هتلها و زیرساخت های اسکان بپردازند.
رئیس ستاد مکه مکرمه تصریح کرد: اطلاع رسانی این موضوع که با محدودیت های هتلی در مدینه مواجه بوده ایم و سعی شده با همین شرایط امکانات مناسب و در خور شان زایران فراهم شود ضروری است چراکه وضعیت هتلها در مدینه و مکه با هم تفاوت دارد و اگاهی در این رابطه الزامی است.
در ادامه این نشست با مدیران کاروان ها و مجموعه های منطقه یک مکه مکرمه رئیس ستاد مکه و همچنین رییس منطقه یک مکه به سوالات مدیران پاسخ گفتند تا اقدامات تبیینی نیز از سوی آنها برای زایران صورت گیرد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.