پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پرواز حجاج به فرودگاه امام منتقل نمی شود

پرواز حجاج به فرودگاه امام منتقل نمی شود

 

غلامرضا رضایی در گفتگو با حج نیوز گفت: به علت آماده نبودن زیرساخت ها در فرودگاه امام خمینی (ره) و نبود امکانات لازم، هنوز برای انتقال پرواز حجاج، تصمیمی گرفته نشده است.


وی با اشاره به این که امروز کارشناسان سازمان حج و زیارت از فرودگاه امام خمینی (ره) بازدید میدانی کردند، اضافه کرد: نتیجه این بازدیدها این بود که تا نخستین روزهای پرواز زائران نمی توان امکانات لازم را در فرودگاه امام خمینی(ره) آماده کرد.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت گفت: فرودگاه مهرآباد دارای سالن مجزا برای استقبال و بدرقه کنندگان؛ پلیس، گذرنامه و گمرک مستقل؛ سالن بار مستقل و سالن پذیرایی و نگهداری زائران درصورت تاخیر در پرواز است.

رضایی افزود: این امکانات به هیچ وجه در فرودگاه امام خمینی (ره) وجود ندارد اما اگر مسئولان این فرودگاه بتوانند در این چند روزه امکانات لازم را فراهم کنند، از انتقال پرواز حجاج به فرودگاه امام خمینی(ره) استقبال خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: البته فکر نمی کنم سالن مجزا در سال های آینده نیز آماده شود اما اگر بتوانیم پروازهای عمره را به تدریج به فرودگاه امام خمینی (ره) انتقال دهیم، مشکلات نیز به تدریج برطرف می شود و می توانیم برای انتقال پروازهای حج تمتع آتی نیز برنامه ریزی کنیم.


معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به ارسال نامه ای به رییس جمهور به عنوان رییس شورای عالی حج گفت: آخرین تصمیم این است که اگر کارشناسان شورای عالی حج، تصمیم بگیرند که پرواز زائران حج به فرودگاه امام خمینی(ره) منتقل شود، این کار به طور حتم صورت خواهد گرفت.

 


روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.