پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج ۱۴۰۱/

رییس ستاد مکه مکرمه: پایان عملیات اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی

رییس ستاد مکه مکرمه: پایان عملیات اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی
رییس ستاد مکه مکرمه در حج تمتع ۱۴۰۱ اعلام کرد که عملیات اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی شامگاه دوازدهم تیرماه به پایان رسید و آخرین پرواز حجاج ایرانی در فرودگاه جده به زمین نشست .
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ دکتر اکبر رضایی شامگاه یکشنبه دوازدهم تیرماه با اعلام این مطلب گفت:اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی که از روز ۲۲ خرداد ماه از ۱۸ ایستگاه پروازی به فرودگاه‌های مدینه و جده آغاز شده بود شامگاه امشب یکشنبه ۱۲ تیرماه به پایان رسید و بحمدالله تمامی زایران ما بدون هر گونه مشکل به سرزمین وحی اعزام شدند.
وی با بیان اینکه پرواز زائران ایرانی بوسیله هواپیمایی کشورمان و با کمترین مشکل انجام گرفت، افزود: اخرین پرواز زایران ایرانی به سلامت در فرودگاه جده به زمین نشست و در حال حاضر اکثر زایران در مکه مکرمه حضور دارند و زایران مدینه قبل نیز اکثرا وارد مکه مکرمه شده اند و تا چند روز دیگر کلیه زایران عازم مشاعر مقدسه می شوند.
رییس ستاد مکه مکرمه گفت: بحمدالله در مجموع با ۱۶۲ پرواز 39 هزار و 600 حاجی ایرانی به سرزمین وحی عزیمت کردند و ان شاالله مرحله برگشت پروازها نیز از بیست و سوم از فرودگاه جده آغاز و تا هفتم مرداد ماه ادامه خواهد داشت که آخرین پرواز زایران نیز از فرودگاه مدینه منوره انجام می گیرد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.