پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج ۱۴۰۱/

تمامی حجاج مدینه قبل به مکه اعزام می شوند /عملیات صدور ویزای حجاج ایرانی خاتمه یافت

تمامی حجاج مدینه قبل به مکه اعزام می شوند /عملیات صدور ویزای حجاج ایرانی خاتمه یافت
رئیس ستاد مدینه منوره در حج تمتع 1401 خبرداد که تمامی حجاج مدینه قبل تا شامگاه دوشنبه سیزدهم تیرماه وارد مکه مکرمه می شوند و عملا عملیات انتقال همه حجاج مدینه قبل پایان می یابد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ محمد آزاد با اعلام این مطلب گفت: از تاریخ 22 خرداد ماه لغایت 8 تیرماه 89 پرواز به مدینه منوره صورت گرفت که جمعا 20 هزار و 315 نفر زائر ایرانی در قالب 160 کاروان وارد شهر پیامبر شدند و 5 شب را در این شهر اقامت کردند.
وی افزود: تا پایان شامگاه امشب دوشنبه 19 هزار زایر مدینه قبل در قالب 151 کاروان این شهر را به مقصد مکه مکرمه ترک کردند و تا 24 ساعت آینده تمامی حجاج مدینه قبل وارد مکه مکرمه می شوند تا مهیای اعمال خود در مشاعر مقدسه شوند.
آزاد تصریح کرد: یک هزار و 315 زائر باقیمانده شامگاه فردا دوشنبه بعد از احرام بستن در میقات شجره عازم مکه مکرمه می شوند .
رئیس ستاد مدینه منوره تصریح کرد: از تاریخ 14 ذی الحجه نیز زائران مدینه بعد نیز وارد شهر پیامبر می شوند و آغاز پروازهای بازگشت از فرودگاه مدینه به تاریخ 27 تیرماه ماه خواهد بود.
وی همچنین در خصوص فرایند دریافت ویزا نیز اظهار کرد: فرایند دریافت ویزا با توجه به پایان اعزام حجاج ایرانی به پایان رسیده است و خوشبختانه مسئله خاصی وجود ندارد.
آزاد در پایان برای همه زائران ایرانی آرزوی موفقیت و سلامت کرد و شرایط زائران را ایده آل دانست .
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.