پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

تعطیلی موقت ایستگاههای حمل و نقل درون شهری در مکه

تعطیلی موقت ایستگاههای حمل و نقل درون شهری در مکه

مسئول حمل و نقل عملیات حج تمتع 1401 با اشاره به تعطیلی موقت تمامی ایستگاههای حمل و نقل درون شهری در مکه مکرمه گفت: این اقدام بدلیل اعمال محدودیت ها برای آماده سازی مسیر مشاعر مقدسه در ایام تشریق انجام می گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ کامران اکبری با اعلام این مطلب افزود: تمامی اتوبوس های حمل و نقل درون شهری مکه مکرمه از امروز سیزدهم تیرماه مصادف با پنجم ذی الحجه به صورت موقت و تا تاریخ 22 تیرماه مصادف با چهاردهم ذی الحجه تعطیل می باشند و تردد تمامی زائران براساس تصمیم مسئولان مکه مکرمه از طریق اتوبوس ها انجام نمی گیرد.
وی افزود: این تعطیلی همه ساله و در روزهای نزدیک به ایام تشریق از سوی دست اندرکاران کشور میزبان انجام می گیرد و علت آن نیز آماده سازی اتوبوس ها از سوی شرکت ها و مبادی ذیربط  جهت انتقال حجاج به مشاعر مقدسه و تمهیدات مربوطه می باشد.
مسئول حمل و نقل عملیات حج تمتع 1401 تصریح کرد: تعطیلی حمل و نقل درون شهری از امروز در مناطق 1و2و3 انجام گرفته و زائران عزیز طی روزهای آینده مهیای عزیمت به مشاعر می شوند که ما نیز در صدد آماده کردن حمل و نقل ترددی برای عزیزان به جهت اعزام به مشاعر مقدسه هستیم.
وی به زائران توصیه کرد در فرصت باقیمانده خود را مهیای عزیمت به مشاعر نمایند و انرژی خود را برای این ایام ذخیره کنند.
عملیات انتقال حجاج به مشاعرمقدسه از روز ۸ ذوالحجه به یاری خداوند متعال شروع خواهد شد

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.