پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج ۱۴۰۱/

جامعه ما نسبت به شهدا احساس وظیفه می کند

جامعه ما نسبت به شهدا احساس وظیفه می کند
رییس سازمان حج وزیارت یاد و خاطره شهدا را گرامی دانست و تاکید کرد: جامعه ما نسبت به شهدا و خانواده های آنها احساس دین و وظیفه می کند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ مراسم تجلیل از خانواده های شهدا شامگاه دوشنبه سیزدهم تیرماه با حضور جانشين نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت و رئیس سازمان حج و زیارت در سالن اجتماعات هتل ويولت مکه مکرمه برگزار شد و از 23 خانواده كه 2 شهید بيشتر تقديم اسلام و انقلاب كردند به عنوان اسوه های صبر و ایثار تجلیل به عمل آمد .
دکتر سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در اين مراسم با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس، شهدای مکه و شهداي مدافع حرم گفت: در بین همه واژه ها، مقدس تر از واژه شهید وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه قرآن کریم از انفاق کنندگان، متقین و .. به نیکی یاد کرده است، افزود: بر اساس آیات قرآن، شهید زنده و حیات بخش است و اثر حیاتبخش آن با گذشت چند قرن از بین نمی رود، همانگونه که با گذشت زمان اثر خون سید الشهداء(ع) و حرارت آن بیشتر می شود.
وی اضافه كرد: خون پاک شهیدان ما برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) ریخته شد تا جسارتی به حریم اهل بیت صورت نگيرد و خون و نام آنها حیاتبخش جهان اسلام و مردم ایران است.
حسینی اظهار کرد: شهدا فراموش ناشدني هستند و جامعه ما نسبت به شهدا و خانواده شهدا احساس وظیفه و دین می کند و قدردان زحمات این عزیزان هستیم که چنین اسوه ها و الگوهایی را تربیت کردند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.