پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج ۱۴۰۱/

عملیات انتقال حجاج ایرانی به مشاعر مقدسه پایان یافت

عملیات انتقال حجاج ایرانی به مشاعر مقدسه پایان یافت
عملیات انتقال حجاج ایرانی که امروز پنجشنبه هشتم ذی الحجه به مشاعر مقدسه آغاز شده بود ساعتی قبل با ورود آخرین اتوبوس حامل حجاج ایرانی به سرزمین عرفات خاتمه یافت.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ عملیات انتقال حجاج ایرانی به مشاعر مقدسه امروز پنجشنبه مصادف با هشتم ذی الحجه به وسیله حمل و نقل ترددی در مکه مکرمه آغاز شد .
در این فرایند که جمعا بوسیله ۲۸۲ اتوبوس حمل و نقل ترددی و ۲۸۲ نفر راهنمای حمل و نقل ترددی صورت پذیرفت ابتدا و در نوبت صبح بخشی از حجاج ایرانی (شامل حدودا ۶ هزار نفر از اهل سنت ) به سرزمین منا منتقل شدند؛ بخش دیگر حجاج ایرانی (شامل اهل تشیع) نیز از نوبت عصر تا آخرین ساعت شامگاه پنجشنبه به سرزمین عرفات انتقال یافتند.
در حال حاضر تمامی حجاج ایرانی با نظم و زمانبندی دقیق واحد حمل و نقل ترددی به مشاعر مقدسه منتقل شده اند و صبح فردا جمعه مصادف با نهم ذی الحجه و روز عرفه تمامی ۳۹ هزار و ۶۵۰ نفر حجاج ایرانی در سرزمین عرفات حضور دارند و یکدل و یکنفس به اعمال عبادی خود می پردازند.
عملیات انتقال حجاج ایرانی طی چند ساعت و براساس دستورالعمل های تعیین شده مبنی بر زمانبندی و نظم و انضباط دقیق صورت گرفت و بحمدالله بدون هر مشکل پایان یافت.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.