پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نماینده ولی فقیه و سرپرست زائران ایرانی وارد مکه شد

نماینده ولی فقیه و سرپرست زائران ایرانی وارد مکه شد
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست زائران ایرانی بامداد جمعه پس از محرم شدن درميقات جحفه ؛ وارد مکه مكرمه شد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين سيدعبدالفتاح نواب بامداد امروزجمعه (17 تيرماه) با استقبال آقاي سيد صادق حسيني رئيس سازمان حج و زيارت و جمعي از معاونين و مديران بعثه مقام معظم رهبري و اين سازمان وارد مكه مكرمه شد.
وي در بدو ورود به مكه مكرمه، در گفتگويي با بيان برنامه هاي بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت براي زائران ايراني سرزمين وحي درايام تشريق، توصيه هاي رهبر معظم انقلاب در ديدار با خادمين ضيوف الرحمان را يادآور شد.
وي با اشاره به موفقيت آميز بودن عمليات انتقال زائران ايراني به سرزمين عرفات ابراز اميدواري كرد كه حجاج كشورمان با تدابير انديشيده شده در سلامت و آرامش وظايف ديني خود را انجام دهند.
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت همچنين با اشاره به حضور حجت الاسلام والمسلمين سيدحسين ركن الديني جانشين سرپرست حجاج ايراني و رئيس سازمان حج و زيارت در كنار زائران ايراني در مدينه منوره و مكه مكرمه افزود: خدمتگزاران ضيوف الرحمان در بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت تلاش دارند بهترین خدمات به حجاج کشورمان در اين سفر معنوي ارائه شود.
گفتني است امسال نزديك به چهل هزار زائر ایرانی در مناسک حج تمتع حضور دارند.
یادآور می شود حجت الاسلام والمسلمين سيد عبدالفتاح نواب شب گذشته از طريق فرودگاه جده وارد عربستان شد.
با سلام. همكاران محترم. براي استفاده
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.