پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج ۱۴۰۱/

دیدار رییس سازمان حج وزیارت و رییس شرکت مطوفی حجاج ایرانی در عرفات

دیدار رییس سازمان حج وزیارت و رییس شرکت مطوفی حجاج ایرانی در عرفات
رییس سازمان حج وزیارت که همراه با ۳۹ هزار و ۶۵۰ حاجی ایرانی در سرزمین عرفات حضور دارد با مسوولان شرکت مطوفی حجاج ایرانی در عرفات دیدار و گفتگو کرد و در جریان آخرین روند خدمت رسانی به حجاج قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ دکتر سید صادق حسینی امروز جمعه نهم ذی الحجه بعد از مراسم برایت از مشرکین با حضور در خیمه های حجاج ایرانی و در میان زایران کشورمان از نزدیک با آنها گفتگو کرد و در جریان خدمت رسانی قرار گرفت .
همچنین رییس سازمان حج وزیارت دیداری را با مسوولان شرکت مطوفی حجاج ایرانی در عرفات انجام داد و در جریان کامل امور صورت گرفته از سوی این شرکت در مشاعر مقدسه قرار گرفت و توصیه های لازم را به جهت رفاه حال زایران کشورمان مطرح نمود.
دکتر حسینی در این دیدار صمیمانه با دکتر عصام مدیر شرکت و سایر مسوولان آن ، از اقدامات صورت گرفته برای بهبود زیرساخت ها ‌و اهتمام به کیفیت خدمت رسانی به حجاج تشکر کرد .
مسوولان شرکت مطوفی حجاج ایران نیز گزارش کاملی از روند خدمت رسانی در مشاعر مقدسه و عرفات ارایه کردند و امادگی هرچه بیشتر خود را برای رفع مشکلات و دغدغه ها در مشاعر مقدسه را اعلام کردند
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.