پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج ۱۴۰۱/

مرحله چهارم عملیات انتقال حجاج در مشاعر مقدسه آغاز شد/۱۵۰ دستگاه اتوبوس کار انتقال را از عرفات انجام می‌دهند

مرحله چهارم عملیات انتقال حجاج در مشاعر مقدسه آغاز شد/۱۵۰ دستگاه اتوبوس کار انتقال را از عرفات انجام می‌دهند
رییس ستاد مکه مکرمه با اعلام خبر آغاز مرحله چهارم انتقال حجاج در مشاعر مقدسه اظهار کرد: ۱۵۰ اتوبوس حمل و نقل ترددی به همراه راهنمایان ، از دقایقی قبل در غروب نهم ذی الحجه کار انتقال حجاج ایرانی از عرفات به منا و مشعرالحرام را آغاز کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ دکتر اکبر رضایی با بیان این مطلب گفت: مرحله چهارم عملیات انتقال حجاج در مشاعر مقدسه شامل انتقال حجاج از عرفات به منا و عرفات به مشعر الحرام می باشد که از دقایقی قبل و از غروب امروز جمعه هفدهم تیرماه مصادف با نهم ذی الحجه آغاز شده و در حال انجام است.
وی افزود: هر دستگاه اتوبوس با ۶ رد (هر رد شامل یک مرحله رفت و برگشت می باشد ) کار انتقال حجاج را انجام می دهد و این عملیات تا شامگاه امشب ادامه می یابد.
رضایی با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۳۰۰ زایر کشورمان در منا وقوف اضطراری می کنند و الباقی در مشعرالحرام وقوف اختیاری می کنند، گفت: زایران عزیز بعد از طلوع فردا از مشعرالحرام راهی منا می شوند و فردا همگی زایران ما در منا حضور دارند.
رییس ستاد مکه مکرمه همچنین وضعیت خدمات درمانی در عرفات را در روز عرفه مناسب دانست و گفت : با توجه به دغدغه گرمازدگی خوشبختانه مشکلی از این حیث و سایر بیماری ها ایجاد نشد .
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.