پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج ۱۴۰۱/

عملیات انتقال زایران به منا و مزدلفه تا قبل از نیمه شب ادامه می یابد/ ۱۵۰ دستگاه اتوبوس در ۶ رد فعالیت دارند

عملیات انتقال زایران به منا و مزدلفه تا قبل از نیمه شب ادامه می یابد/ ۱۵۰ دستگاه اتوبوس در ۶ رد فعالیت دارند
مسوول حمل و نقل عملیات حج تمتع با بیان اینکه کار انتقال زایران به منا و مزدلفه به صورت روان از عرفات در حال انجام است گفت: ۱۵۰ اتوبوس حمل و نقل ترددی در ۶ کار انتقال را برعهده دارند و این مهم تا قبل نیمه شب امشب جمعه هفدهم تیرماه ماه مصادف با نهم ذی الحجه ادامه دارد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ کامران اکبری با بیان این مطلب گفت: مرحله چهارم عملیات انتقال حجاج در مشاعر مقدسه شامل انتقال حجاج از عرفات به منا و عرفات به مزدلفه می باشد که از ساعتی قبل با نظم و زمانبندی دقیق آغاز شده و تا ساعتی دیگر یعنی نیمه شب خاتمه می یابد و همه حجاج به مشاعر مقدسه منتقل می‌شوند.
وی تصریح کرد:این عملیات تا ساعت ۲۱:۳۰ به منا و از آن ساعت به بعد برای مزدلفه انجام می گیرد و حجاج عزیز کشورمان در منا و مزدلفه مستقر می شوند و به اعمال و مناسک می پردازند .
مسئول حمل و نقل عملیات حج تمتع تاکید کرد : در هر دستگاه اتوبوس یک نفر نیروی حمل و نقل ترددی حضور دارد و به راهنمایی و نظارت فرایند انتقال می پردازد ؛ این عملیات نیز همانند سه مرحله دیگر حمل و نقل ترددی به صورت دقیق و براساس زمانبندی تعیین شده و با خودروهای باکیفیت انجام می گیرد .
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.