پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در آیین تودیع و معارفه روسای سازمان حج

سمت ها امانتي مسووليت آور است

سمت ها امانتي مسووليت آور است

مراسم تودیع و معارفه معاون وزیر و رییس سازمان حج و زیارت با حضور حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام ابوترابی نائب رییس مجلس شورای اسلامی و رؤسای سابق سازمان حج و زیارت، نمایندگان مردم در خانه ملت و با حضور جمع کثیری از کارگزاران زیارتی، آزادگان سرافزار دفاع مقدس و اصحاب رسانه در سالن آمفی تئاتر سازمان حج و زیارت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: سمت ها يك مسووليت ديني و شرعي براي ما ايجاد مي كند و امانتي مسووليت آور است كه اگر نتوانيم به وظايف خود درست عمل كنيم در روز قيامت بايد پاسخگوي پرسش هاي الهي باشيم .
 
حجت الاسلام و المسلمين قاضي عسگر افزود: گردش ايام مسووليت ها را براي افراد تغيير مي دهد اما رفتن يك شخص و آمدن شخص جديد لطف خداوند به فرد جديد است تا خدمتگزار مردم باشد .
قاضي عسگر ادامه داد: رييس سابق اين سازمان گام هاي بزرگ و موثري در راستاي خدمتگزاري به حجاج برداشته هر چند همه ما از نقص بري نيستيم اما وي خدمات خوبي در اين سازمان ارايه كرده است .
وي گفت : رييس جديد نيز داراي بيش از هشت سال اسارت و سابقه طولاني خدمت در بعثه و سازمان حج و زيارت بوده است .
قاضي عسگر افزود: رييس جديد داراي تجربه علمي و صاحب نظر در حوزه گردشگري است كه مي تواند خدمات روساي سابق را ادامه داده و به وظايفي كه در ابلاغيه رهبري آمده عمل كند.
حجت الاسلام محمد حسن ابوترابي فرد نايب رييس مجلس شوراي اسلامي در اين مراسم گفت : رييس جديد سازمان حج و زيارت شخصيت مجاهدي است كه با حضور در جبهه هاي دفاع مقدس بيش از هشت سال در اسارت بوده و علاوه بر درخشندگي كارنامه اش در زمينه ايثار ، داراي دانش و علم بوده است .
وي افزود: سپردن مسووليت به دست افراد آزموده و توانا حركت ارزشمندي است و كابينه دولت يازدهم با اخذ راي بالا مورد اهتمام مجلس بوده است.
روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.