پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج ۱۴۰۱/

آخرین مرحله عملیات نقل ترددی در حج ۱۴۰۱؛انتقال حجاج به مکه روز دوازدهم ذی الحجه خاتمه می یابد

آخرین مرحله عملیات نقل ترددی در حج ۱۴۰۱؛انتقال حجاج به مکه روز دوازدهم ذی الحجه خاتمه می یابد
مسئول حمل و نقل عملیات حج تمتع ۱۴۰۱ با بیان اینکه در  آخرین مرحله عملیات نقل ترددی در حج تمتع، حجاج از منا به مکه منتقل می شوند ، گفت:  عملیات انتقال حجاج تا قبل از غروب روز دوازدهم ذی الحجه پایان می یابد .
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ کامران اکبری با اعلام این مطلب افزود: آخرین مرحله عملیات نقل ترددی برای حجاج کشورمان ، امروز دوازدهم ذی الحجه و با منتقل کردن همه حجاج به مکه و هتل ها انجام می پذیرد .
وی افزود:این مرحله از عملیات نقل ترددی بوسیله ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و با راهنمایی دست اندرکاران واحد نقل ترددی و بر اساس زمانبندی و دستورالعمل های تعیین شده انجام می گیرد .
اکبری تصریح کرد:در این مرحله همه حجاج به ترتیب مکاتب و کاروانها، بعد از انجام اعمال سومین روز و پس از ظهر شرعی منا را ترک می کنند؛عملیات نقل ترددی در این مرحله تا قبل از غروب آفتاب خاتمه می یابد.
مسئول حمل و نقل عملیات حج تمتع ۱۴۰۱ با بیان اینکه جلسات مربوط به زمانبندی عزیمت کاروان ها انجام گرفته است ، ظهار کرد: انتقال حجاج براساس پیش بینی و با نظارت دقیق همکاران نقل ترددی انجام می گیرد و تمامی حجاج کشورمان در این فرایند به مکه عزیمت خواهند کرد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.