پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج ۱۴۰۱/

حضور ذابحین در واحد راهنمایی حجاج و فعالیت آنها در روز پایانی ایام تشریق

حضور ذابحین در واحد راهنمایی حجاج و فعالیت آنها در روز پایانی ایام تشریق
مسئول واحد راهنمایی حجاج در عملیات حج تمتع ۱۴۰۱ توضیحاتی را در خصوص آخرین اقدامات و جایگزینی نیروها در روز پایانی ایام تشریق ارایه داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت سعید کوزه گران درباره عملکرد راهنمایان حجاج در آخرین روز ایام تشریق و بازگشت زایران از مشاعر مقدسه گفت: تمامی دست اندرکاران واحد راهنمایی حجاج با کاورهای زرد رنگ در روزهای اخیر به صورت ۲۴ ساعته خدمت رسانی کردند و حتی سایر واحدها که فعالیت خود را در بخش های دیگر انجام داده بودند نیز در ایام تشریق و به ویژه امروز به راهنمایان پیوستند.

وی افزود : ذابحین حج امسال که در ایام تشریق در واحد راهنمایان حجاج همکاری می کردند ، امروز در عملیات بازگشت حجاج از منا به هتل های محل اقامت در مکه مکرمه، از جمرات در طول مسیرهای منتهی به خیابان عزیزیه تا ایستگاه جمرات(فروشگاه بن داود) و همچنین شارع صدقی جهت خدمت رسانی حضور دارند.
کوزه گران افزود : ضمنا در شارع صدقی «هتل اعمار فرم» و در طریق ماجد «هتل الدانه» به عنوان پایگاههای امداد رسانی و پذیرایی زایرین عزیز و همچنین تحویل گمشدگان درنظر گرفته شده است.
کوزه گران اظهار داشت:در ایام تشریق واحد راهنمایان به صورت ۲۴ ساعته در عرفات، مشعر الحرام ، منا ، جمرات و مسیرها به حجاج خدمات رسانی کرد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.