پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج ۱۴۰۱/

پوشش کامل رسانه ای حمل و نقل ترددی در ایام تشریق / همکاری همه واحد‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی به زایران

پوشش کامل رسانه ای  حمل و نقل ترددی در ایام تشریق / همکاری همه واحد‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی به زایران
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی با اشاره به عملکرد تمامی دست اندرکاران و بویژه حمل و نقل ترددی برای عزیمت به مشاعر مقدسه گفت: فرایند عزیمت زایران در مشاعر مقدسه در پنج مرحله صورت گرفت به صورت کامل این نقل و انتقال و سایر خدمات رسانی به زایران کشورمان پوشش رسانه ای داده شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت؛ وحید اسکندری امروز همزمان با نزدیک شدن به پایان عملیات ایام تشریق اظهار کرد: ۳۹ هزار و ۶۵۰ نفر حاجی و عوامل و خادمان از صبح روز هشتم (یو الترویه )به ترتیب با اعزام اهل سنت و سپس سایر حجاج در غروب روز هشتم ، به مشاعر مقدسه منتقل شدند.
وی افزود: انتقال در مشاعر مقدسه توسط حمل و نقل ترددی و توسط ۲۸۰ نفر از راهنمایان ترددی با کاورهای بنفش رنگ انجام گرفت.
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج وزیارت با بیان اینکه عملیات حمل و نقل ترددی به صورت کامل پوشش رسانه ای داده شد گفت : این عملیات عظیم در پنج مرحله و با نظم ، انضباط و بر اساس دستورالعمل های تدوین شده صورت گرفت و بحمدالله مرحله پنجم نیز به خوبی آغاز شده است که تا قبل از غروب آفتاب خاتمه می یابد .
به گفته اسکندری ، انتقال عرفات، انتقال به مزدلفه ، انتقال به منا و انتقال به هتل ها به خوبی انجام گرفته است و مشکلی در این راستا و جود نداشت.
وی با بیان اینکه در عملیات ایام تشریق واحدهای پشتیبانی ، اسکان ، دفتر نمایندگی ، راهنمایان حجاج، ذابحین و هلال احمر فعالیت کردند ، گفت: خوشبختانه عملیات تشریق با تلاش شبانه روزی همه خادمان و با کمترین مشکل پایان یافت و ۳۹ هزار و ۶۵۰ نفر زایران ما به هتل ها منتقل شدند.
اسکندری در پایان ضمن تشکر از همکاری همه واحدها و خادمان اجرایی گفت : پوشش رسانه ای عملیات تشریق و نقل و انتقال زایران و فرایند اجرایی دست اندرکاران بخوبی انجام گرفت .
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.