پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج ۱۴۰۱/

پایان انتقال حجاج ایرانی از منا به مکه مکرمه / عملیات ایام تشریق پایان یافت

پایان انتقال حجاج ایرانی از منا به مکه مکرمه / عملیات ایام تشریق پایان یافت
مسئول واحد حمل و نقل ترددی در حج تمتع ۱۴۰۱ با بیان اینکه انتقال کامل حجاج کشورمان از منا به مکه مکرمه انجام گرفت از پایان عملیات حمل و نقل ترددی در موسم حج تمتع ۱۴۰۱ خبرداد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ ابوالفضل نوفرستی غروب دوازدهم ذی الحجه اعلام کرد: آخرین مرحله از عملیات حمل و نقل ترددی حجاج ایرانی در حج تمتع ۱۴۰۱ پیش از غروب با انتقال آخرین حجاج ایرانی از سرزمین منا پایان یافت.
وی با بیان اینکه در حال حاضر همه حجاج کشورمان در مکه مکرمه در هتل ها مستقر هستند گفت : عملیات انتقال حجاج کشورمان بوسیله ۲۰۷ اتوبوس و براساس زمانبندی دقیق و دستورالعمل های تدوین شده انجام گرفت .
مسئول واحد حمل و نقل ترددی در حج تمتع ۱۴۰۱ تصریح کرد: پیش از هر نقل و انتقال ترددی در ایام تشریق ، برنامه ریزی دقیق و منظم انجام می گرفت و همه کاروان ها در این خصوص توجیه شده بودند که خوشبختانه این فرایند در کمال آرامش و دقت انجام گردید.
وی تصریح کرد: خوشبختانه امسال ۲۸۰ نفر از راهنمایان ترددی در فرایند عملیات بزرگ حمل و نقل ترددی مشارکت داشتند ‌ و درهر مرحله نیز در هر‌ اتوبوس یک نفر راهنما به همراه نقشه در کنار راننده حضور داشت و بحمدالله مشکلی در این عملیات عظیم نداشتیم .
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.