پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همايش پزشكان حج تمتع سال ۹۲ فردا برگزار مي‌شود

همايش پزشكان حج تمتع سال ۹۲ فردا برگزار مي‌شود

همايش پزشكان حج تمتع سال ۹۲ فردا، ۷ شهريور با حضور رؤسا و مديران سازمان حج و زيارت و جمعيت هلال احمر در سالن همايش‌هاي حج و زيارت هلال احمر برگزار مي‌شود.

همايش يك روزه پزشكان حج تمتع سال ۹۲ فردا، ۷ شهريور با حضور رؤسا و مديران سازمان حج و زيارت و جمعيت هلال احمر در سالن همايش‌هاي حج و زيارت برگزار مي‌شود و تا بعد از ظهر با برگزاري پانل‌هاي آموزشي و جلسه‌هاي توجيهي ادامه مي‌يابد.

اين همايش از ۸ صبح با سخنراني سيدعلي رياض، رئيس مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر آغاز و با سخنراني سعيد اوحدي، رياست سازمان حج و زيارت و حجت‌الاسلام و المسلمين قاضي عسكر، نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت ادامه مي‌يابد.

بنابراين گزارش، همايش يك روزه پزشكان حج تمتع سال ۹۲ با برگزاري پانل‌هاي آموزشي و كاري تا بعد از ظهر دنبال مي‌شود و در پايان نيز بسته‌هاي آموزشي، كيف بايدها و نبايدها، سيم‌كارت و شرح وظايف در اختيار شركت‌كنندگان قرار مي‌گيرد.

لازم به ذكر است نخستين پانل با حضور وليد دنده‌بر، معاون حج مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر، دكتر نادري و دكتر روستا با موضوعات كرونا ويروس، فشار خون، مشكلات بانوان، ديابت و CDR برگزار و پس از آن جلسه پرسش و پاسخ برگزار مي‌شود.

دومين پانل با حضور وليد دنده‌بر، معاون حج مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر، دكتر حيدرزاده، نظرپور، طباطبايي جبلي و رضايي و مهندس كيوان به بررسي موضوعات و مسايل پاراكلينيكي، سلامت كاروان، برنامه ايام تشريق و IT مي‌پردازند و در ادامه جلسه پرسش و پاسخ برگزار مي‌شود.

بعد از ظهر روز همايش نيز جلسات توجيهي كاري براي شركت‌كنندگان با حضور رئيس ستاد و بيمارستان، محمد ميرزابيگي، رئيس نظام پرستاري برگزار مي‌شود كه در ابتداي آن نيز مناسك حج توسط روحاني كاروان آموزش داده مي‌شود.


روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.