پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

رییس سازمان حج وزیارت و دیداری متفاوت با حجاج

رییس سازمان حج وزیارت و دیداری متفاوت با حجاج
رییس سازمان حج وزیارت که عصر روز دوازدهم ذی الحجه ۱۴۴۳ برای بدرقه حجاج کشورمان در مسیر منا به جمرات حضور یافته بود با سه تن از کوچکترین حجاج ایرانی حج تمتع امسال دیدار کرد .
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت؛ دکتر سید صادق حسینی و خادمان اجرایی حجاج عصر روز دوشنبه دوازدهم ذی الحجه در آخرین روز عزیمت زایران ایرانی به جمرات برای رمی جمره، زایران کشورمان را ضمن راهنمایی برای تردد به موقع و همراه با نظم ، بدرقه کرده و برای آنها آرزوی دعای خیر نمودند.
زایران کشورمان نیز به صورت کاروانی و براساس زمانبندی دقیق از منا خارج و به سمت جمرات حرکت می‌کردند تا عمل رمی جمره را که در روزهای دهم و یازدهم ذی الحجه نیز انجام داده بودند به پایان برسانند.
در آخرین روز ایام تشریق و عزیمت زایران به جمرات ، دکتر حسینی نیز در کنار خادمان اجرایی به راهنمایی و همچنین بدرقه حجاج پرداخت .
در یکی از این گفتگوهای صمیمانه میان رییس سازمان حج و زیارت و زائران، دکتر حسینی به صورت از پیش تعیین نشده و ناگهانی با سه زایر کودک از خراسان رضوی برخورد کرد .
رییس سازمان حج وزیارت در این دیدار کوتاه و صمیمانه با خانواده های این کودکان ، برای آنها آرزوی سلامتی ، سعادت، موفقیت و عاقبت بخیری کرد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.