پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

اعلام تاریخ عزیمت زائران مدینه بعد به شهر پیامبر(ص)/برنامه ریزی برای اقامت 5 شب در مدینه منوره

اعلام تاریخ عزیمت زائران مدینه بعد به شهر پیامبر(ص)/برنامه ریزی برای اقامت 5 شب در مدینه منوره
رئیس ستاد مدینه منوره تاریخ عزیمت زائران مدینه بعد را اعلام کرد و گفت: زائران از روز چهارشنبه 22 تیرماه مصادف با 14 ذی الحجه عازم شهر پیامبر(ص) می شوند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ محمد آزاد با بیان این مطللب افزود: همه شرایط برای پذیرایی از زائران عزیز در مدینه منوره فراهم است و دست اندرکاران ستاد مدینه منوره و عوامل اجرایی از روز گذشته مستقر شده اند.
وی تصریح کرد: میزبان زائران طی روزهای آتی هستیم و هر کاروان نیز 5 شب در این شهر اقامت خواهد داشت؛ برگزاری زیارت دوره، نوبت گیری برای عزیمت به روضه منوره و سایر برنامه های فرهنگی نیز در مدت اقامت تدارک دیده می شود.
رئیس ستاد مدینه منوره تصریح کرد: اولین کاروان مدینه بعد روز چهارشنبه 22 تیرماه وارد این شهر می شود و اولین کاروان خروجی از مدینه به ایران نیز روز دوشنبه 27 تیرماه می باشد.
به گفته آزاد، در مدینه بعد 13 هتل برای اقامت زائران کشورمان در نظر گرفته شده است که این تعداد هتل در مدینه قبل 11 هتل بود.
رئیس ستاد مدینه منوره همچنین درخصوص شرایط هتل های مدینه نیز گفت: با توجه به اینکه طی سالهای اخیر هتل های مدینه تخریب شده و هتل های جدید ساخته نشده، فقط تعداد محدودی هتل برای اسکان وجود دارد که در این زمینه نیز سعی شده از هتل های مناسب برای زائران استفاده شود اما در هر صورت هتل های این شهر نسبت به هتل های مکه نسبت به کیفیت پایین تر است و زائران باید توجه داشته باشند.
وی با بیان اینکه همه زائرانی که از جده وارد سرزمین وحی شده اند و مدینه بعد به حساب می آیند ازفرودگاه مدینه به کشور بازمی گردند گفت: تمامی شرایط لازم برای بازگشت حجاج فراهم است ضمن اینکه پرواز بازگشت از فرودگاه شهر مدینه تا روز 7 مرداد ماه ادامه می یابد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.