پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

مدینه منوره مهیای حضور حجاج ایرانی می شود؛برگزاری جلسه ستاد جهت فراهم سازی ورود زائرین مدینه بعد

مدینه منوره مهیای حضور حجاج ایرانی می شود؛برگزاری جلسه ستاد جهت فراهم سازی ورود زائرین مدینه بعد
نخستین جلسه ستاد مدینه منوره پس از بازگشت عوامل ستادی مدینه منوره جهت بررسی وضعیت و فراهم سازی ورود زائرین مدینه بعد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ محمد آزاد رئیس ستاد مدینه منوره در این جلسه که امروز بیست و یکم تیرماه در مدینه برگزار شد از زحمات شبانه روزی عوامل و نیروهای ستادی و همچنین همدلی و همکاری و ایفای نقش ها به نحوه احسن در ایام تشریق در مکه مکرمه و برگزاری حجی آرام و عزتمند که رضایتمندی زائرین عزیز را در پی داشت تشکر و قدردانی کرد.
وی در ادامه بر آمادگی تمام بخشها و نیروهای ستادی برای حضور زائرین مدینه بعد تأکید فروان داشته و اظهار کرد: با توجه به شرایط زائرین عزیز و روحیات آنها با عنایت به طول سفر سعی کنیم در هیچ زمینه ای نارضایتی شکل نگیرد بنابراین باید تمام بخشها اقدامات لازم را به بهترین نحو انجام دهند .
رئیس ستاد مدینه منوره تاکید کرد: مدیران مناطق بازدید ها را افزایش دهند و تمام کاستی های مجموعه ها و هتل ها را مرتفع سازند .
آزاد افزود: با توجه به بازگشت زائرین مدینه بعد به ایران از تاریخ 27 تیرماه مسئول واحد فرودگاه تمامی ساعات پروازها کنترل و تأخیرهای احتمالی را برای هماهنگی با واحدهای اسکان و تغذیه و تدارکات گزارش دهد .
در ادامه جلسه مسؤلین ستادی به ارائه اهم اقدامات صورت گرفته برای استقبال و پذیرایی از کاروانهای مدینه بعد پرداختند .

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.