پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

خدمات رسانی بی وقفه به زائران؛ طبخ و توزیع غذای گرم برای زائران مدینه بعد

خدمات رسانی بی وقفه به زائران؛ طبخ و توزیع غذای گرم برای زائران مدینه بعد
زائران مدینه بعد که در وعده های ناهار یا شام در بین راه و در جاده مکه به مدینه باشند ، در رستوران محمدیه غذای گرم تناول می کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ زائران مدینه بعد از امروز چهارشنبه بیست و دوم تیرماه عازم مدینه منوره شدند و در نخستین روز اعزام های مدینه بعد، 11 کاروان به سمت شهر پیامبر (ص) حرکت کردند.
براساس تدابیر در نظر گرفته شده از سوی سازمان حج و زیارت برای این دسته از زائران مدینه بعد که باید مسیر 5 ساعته مکه تا مدینه را طی کنند ، رستوران بین راهی برای استراحت کوتاه و پذیرایی در زمان ناهار یا شام تدارک دیده شده است.
این رستوران با نام محمدیه در 200 کیلومتری بعد از مکه مکرمه قرار دارد و در صورتی که کاروان های کشورمان در زمان ناهار یا شام بدان جا برسند ، پذیرایی کامل از زائران عزیز صورت می گیرد.
طبخ و توزیع غذای گرم (چلو خورشت قیمه ) در این رستوران بین راهی انجام می گیرد و زائران بعد از تناول غذا به مسیر باقیمانده تا شهر پیامبر ادامه می دهند.
این تمهید اندیشیده شده چند سالی است که از سوی سازمان حج و زیارت برای رفاه حال زائران تدارک دیده شده و مورد رضایت آنها قرار دارد.
در نخستین روز اعزام های مدینه بعد بخشی از زائران یعنی در حدود نزدیک به 700 زائر ایرانی غذای گرم در وعده ناهار میل کردند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.