پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

فرودگاه جده آماده پروازهای بازگشت حجاج ایرانی شد/پایان پروازهای بازگشت 6 مرداد ماه

فرودگاه جده آماده پروازهای بازگشت حجاج ایرانی شد/پایان پروازهای بازگشت 6 مرداد ماه
مسئول فرودگاه جده با بیان اینکه تمامی امکانات برای پذیرش و پرواز بازگشت حجاج ایرانی به کشور مهیا است گفت: نخستین پرواز حجاج کشورمان ساعت 8:10 دقیقه صبح به سمت فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) می باشد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ حمید آذرپی شامگاه چهارشنبه 22 تیرماه با اعلام این مطلب گفت: ستاد فردودگاه جده در حال حاضر به صورت کامل در فرودگاه مستقر شده و با هماهنگی ستاد مکه مکرمه، آماده پذیرش حجاج کشورمان است.
وی افزود: دستورالعمل های مربوط به بار زائران ، برای مدیران مجموعه ها و مدیران کاروان ها ارسال شاه است و تمامی کاروانها باید به این مهم دقت داشته باشند و برابر زمانبندی تعیین شده اقدام نمایند.
مسئول فرودگاه جده تصریح کرد: تمهیدات لازم در خصوص جداول پروازی از سوی مسئولان ذیربط صورت گرفته و امیدواریم زائران کشورمان براساس زمانبندی تعیین شده به کشور رهسپار شوند.
وی همچنین به کاروانها توصیه کرد که حداقل چهار ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند تا کارهای قانونی برای این منظور به خوبی و براساس زمانبندی مناسب انجام بگیرد.
آذرپی تصریح کرد: اولین پرواز بازگشت صبح روز پنجشنبه بیست و سوم و آخرین پرواز بازگشت به ایران نیز به تاریخ ششم مرداد ماه خواهد بود.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.