پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

بازدید سرزده رئیس سازمان حج و زیارت از خدمات بین راهی به حجاج ایرانی؛ رستوران «محمدیه» و تقدیم غذای گرم به زائران مدینه بَعد

بازدید سرزده رئیس سازمان حج و زیارت از خدمات بین راهی به حجاج ایرانی؛ رستوران «محمدیه» و تقدیم غذای گرم به زائران مدینه بَعد
رئیس سازمان حج و زیارت که مکه مکرمه را به سمت مدینه منوره ترک کرده در بین راه از رستوران محمدیه که خدماتی همانند طبخ و توزیع غذای گرم را به زائران تقدیم می کند، بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی و تنی چند از اعضای ستاد امروز یکشنبه شهر مکه مکرمه را به سمت مدینه منوره ترک کردند.
رئیس سازمان حج و زیارت در بین راه مکه – مدینه(200 کیلومتر بعد از مکه) از خدمات رستوران محمدیه که غذای گرم را برای زائران ایرانی طبخ و توزیع می کند بازدید به عمل آورد.
دکتر حسینی در این بازدید روند خدمات اجرایی همانند آماده سازی و طبخ و توزیع غذا را که توسط آشپزهای مجرب انجام می گیرد مورد بررسی قرارداده و به دست اندرکاران خداقوت گفت.
وی در این بازدید سرزده از روند طبخ و توزیع غذا برای زائران مدینه بعد ابراز رضایت کرد و خرسندی زائران بابت غذای مطبوع را نتیجه عملکرد مناسب و خدمت خاضعانه کادر اجرایی این رستوران دانست.
رئیس سازمان حج و زیارت تلاش کادر اجرایی این رستوران در گرمای طاقت فرسا و با کمترین امکانات و شرایط سخت را ستودنی و قابل تقدیر دانست.
وی همچنین در جمع زائران حضور یافت و نظرات آنها در خصوص خدمات بین راهی را جویا شد که اکثریت زائران مدینه بعد، از این خدمات ابراز رضایت و قدردانی کردند.
همچنین رئیس سازمان حج و زیارت ضمن تبریک روز عید سعید غدیر خم ضمن خداقوت به کادر اجرایی این رستوران ، آنها را مورد تفقد قرار داده و این عید سعید و عید الله الاکبر را تبریک و تهنیت گفت.
گفتنی است رستوران محمدیه در بین راه مکه به سمت مدینه قرار دارد و برای زائران مدینه بَعد، که ظهر هنگام یا شامگاه به این رستوران برسند، غذای گرم سرو می کند.
مکانی که در میانه راه زائرین بدون هیچ امکانات ابتدایی در اطراف آن واقع شده وکادر اجرایی این رستوران در گرمای سخت و بدون سیستم های مکانیزه روزانه به طبخ و توزیع غذای گرم(خورشت قیمه) مبادرت می کنند.
این رستوران ظرفیت طبخ و توزیع 700 پرس غذا را در هر وعده دارد که مورد رضایت حداکثری زائران می باشد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.