پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

لبخند رضایت و قدردانی حجاج کشورمان از خدمات نقل درون شهری مکه/بازدید رییس ستاد مکه از خدمات رسانی خاضعانه در گرمای 40 درجه

لبخند رضایت و قدردانی حجاج کشورمان از خدمات نقل درون شهری مکه/بازدید رییس ستاد مکه از خدمات رسانی خاضعانه در گرمای 40 درجه
رئیس ستاد مکه مکرمه در عملیات حج تمتع 1401 ضمن بازدید از ایستگاههای نقل درون شهری در مکه مکرمه، از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به حجاج ایرانی قرار گرفت؛ حجاج کشورمان نیز از خدمات حمل و نقل درون شهری ابراز رضایت و قدردانی کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر اکبر رضایی مسئول ستاد مکه مکرمه در عملیات حج تمتع 1401 و همچنین سید عباس حسینی مسئول حمل و نقل درون شهری در مکه مکرمه امروز یکشنبه همزمان با عید سعید غدیر خم در ایستگاههای حمل و نقل درون شهری جمرات و غزه حضور یافته و به دست اندرکاران اجرایی حمل و نقل خداقوت گفته و این عیدالله الاکبر را تبریک گفتند.
رئیس ستاد مکه مکرمه ضمن دیدار صمیمانه با همکاران مستقر در ایستگاههای حمل و نقل درون شهری، خدمت رسانی بی منت و خاضعانه این افراد در راهنمایی و انتقال حجاج از هتل به حرم و بالعکس را ستودنی دانست و تصریح کرد: قطعا این خدمت رسانی در گرمای طاقت فرسای تابستان مکه مکرمه از نگاه خداوند و حجاج عزیز دور نمی ماند.
رضایی فراهم آوری شرایط ایاب و ذهاب حجاج را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: قطعا یکی از بخش های موفق حج در کنار سایر عوامل اجرایی ، نیروهای حمل و نقل درون شهری هستند و این مهم را همه زائران نیز اذعان داشته اند.
رئیس ستاد مکه مکرمه و مسئول حمل و نقل درون شهری دقایقی را نیز در جمع زائران حضور یافته و نقطه نظرات آنها به ویژه در حوزه حمل و نقل را جویا شدند که اکثریت زائران ضمن خداقوت به دست اندرکاران اجرایی، این خدمات را مطلوب و شایسته عنوان کردند.
گفتنی است که خدمات حمل و نقل درون شهری تا روز آخر حضور حجاج ایرانی در مکه مکرمه انجام می گیرد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.