پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

رئیس سازمان حج و زیارت وارد مدینه منوره شد

رئیس سازمان حج و زیارت وارد مدینه منوره شد
رئیس سازمان حج و زیارت عصر امروز وارد مدینه منوره شد و مورد استقبال رئیس ستاد مدینه منوره و جمعی از اعضای ستاد و بعثه مقام معظم رهبری قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی و تنی چند از اعضای ستاد ظهر امروز یکشنبه با بدرقه رئیس ستاد مکه مکرمه و جمعی از اعضای ستاد، شهر مکه مکرمه را به سمت مدینه منوره ترک کردند.
رئیس سازمان حج و زیارت در بین راه مکه – مدینه(200 کیلومتر بعد از مکه) از خدمات رستوران محمدیه که غذای گرم را برای زائران ایرانی طبخ و توزیع می کند بازدید به عمل آورد و از نزدیک با دست اندرکاران تهیه و توزیع غذا و همچنین زائران گفتگو کرد.
رئیس سازمان حج و زیارت، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع امسال، به محض ورود به شهر مدینه منوره و محل استقرار ستاد ، مورد استقبال محمد آزاد رئیس ستاد مدینه منوره و جمعی از اعضای ستاد و بعثه مقام معظم رهبری قرار گرفتند.
حسینی در بدو ورود ضمن تبریک عید سعید غدیر خم ، بر ارائه خدمات مطلوب و در خور شان زائران تا آخرین لحظه و تا آخرین روز حضور زائران تاکید کرد و ضمن خداقوت به همه دست اندرکاران برای همه آرزوی توفیق کرد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.