پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

عیادت از حجاج ایرانی بستری در بیمارستان های عربستان در عید غدیر؛ قوت قلب و آرزوی سلامت برای بیماران

عیادت از حجاج ایرانی بستری در بیمارستان های عربستان در عید غدیر؛ قوت قلب و آرزوی سلامت برای بیماران
همزمان با سالروز عید سعید غدیر خم رئیس دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان و تنی چند از اعضای مرکز پزشکی حج و زیارت، از حجاج ایرانی بستری در بیمارستانهای عربستان سعودی در مکه مکرمه عیادت کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت؛ ناصر حویزاوی، دکتر رفعتی و تنی چند از اعضای مرکز پزشکی حج و زیارت امروز دوشنبه 27 تیرماه مصادف با سالروز عید سعید غدیر خم با حضور در بیمارستان های عربستان در مکه مکرمه از حجاج ایرانی بیمار در بیمارستانهای سعودی عیادت کردند.
حویزاوی در این دیدار با ابلاغ سلام های گرم دکتر سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت به بیماران، تاکید کرد که بنابر راهبرد سازمان حج و زیارت مبنی بر اهتمام به عزت، سلامت، امنیت و کرامت زائران ، تا آخرین لحظه همراه و در کنار شما هستیم.
وی افزود: تمامی اهتمام خود را برای آرامش خاطر شما و همچنین خانواده های شما انجام می دهیم و تا بهبود کامل یا حتی اعزام به کشور در خدمت شما هستیم.
عیادت کنندگان در جریان کامل روند خدمت رسانی به بیماران ایرانی قرار گرفتند و از تیم پزشکی بیمارستانها تشکر کردند.
بیماران بستری نیز از حضور دست اندرکاران حج و زیارت در بیمارستان قدردانی کردند.
در حال حاضر 7 تن از حجاج ایرانی در بیمارستانهای کشور میزبان بستری هستند و روند درمان این عزیزان به خوبی انجام می گیرد و تعدادی از آنها ترخیص و دو نفر به کشور بازمی گردند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.