پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج ۱۴۰۱/

بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ورئیس ستاد مکه مکرمه از آشپزخانه طبخ غذای حجاج ایرانی

بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ورئیس ستاد مکه مکرمه از آشپزخانه طبخ غذای حجاج ایرانی
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس ستاد مکه مکرمه و جمعی از اعضای ستاد و بعثه مقام معظم رهبری از آشپزخانه الافندیه مکه (مرکز طبخ و توزیع غذای زائران ایرانی ) بازدید به عمل آوردند .
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، دکتر اکبر رضایی رئیس ستاد مکه مکرمه و جمعی از اعضای ستاد و بعثه مقام معظم رهبری امروز سه شنبه بیست و هشتم تیرماه با حضور در آشپزخانه الافندیه مکه مکرمه که محل طبخ و توزیع غذای زائران ایرانی می باشد، از نزدیک در جریان روند امور خدمت رسانی به حجاج قرار گرفتند.
دکتر اکبر رضایی رئیس ستاد مکه مکرمه، مرتضی آقایی مسئول تغذیه و تدارکات عملیات حج تمتع و حسین صمدی مدیر ایرانی آشپزخانه توضیحاتی را در خصوص خدمات ارائه شده به حجاج، نحوه تهیه اقلام غذایی، نحوه طبخ و چگونگی فرایند توزیع، ارائه کردند.
در جریان این بازدید دست اندرکاران حج تمتع از نزدیک شرایط کاری آشپزها و مکانیزه بودن آشپزخانه الافندیه و خدمات ارائه شده را مورد بررسی قرار دادند.
گفتنی است در آشپزخانه الافندیه حدود ۱۱۰ نفر کادر آشپزخانه با جان و دل و به صورت بی وقفه به تهیه، طبخ و توزیع غذا در موسم حج تمتع پرداخته اند و سعی شده تا بهترین ، با کیفیت ترین و مناسب ترین غذا برای ضیوف الرحمان طبخ شود.
دست اندرکاران ستاد مکه مکرمه در جریان این بازدید تاکید کردند که طبخ و توزیع غذا تا حضور آخرین زائر ایرانی در سرزمین وحی ادامه دارد و بی شک نقاط ضعف و قوت شناسایی و روند در سنوات آتی نیز بهبود می یابد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.