پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج ۱۴۰۱/

استمرار خدمت رسانی به حجاج تا آخرین ثانیه حضور‌ در‌ سرزمین وحی/رسیدگی کامل به حجاج منتظر در فرودگاه‌ها در صورت تاخیر احتمالی پروازها

استمرار خدمت رسانی به حجاج تا آخرین ثانیه حضور‌ در‌ سرزمین وحی/رسیدگی کامل به حجاج منتظر در فرودگاه‌ها در صورت تاخیر احتمالی پروازها
خدمت رسانی به حجاج از زمان اعزام تا بازگشت کامل به کشور یکی از اولویت ها و راهبردهای اجرایی سازمان حج وزیارت محسوب می شود و خادمان تا آخرین ثانیه از این مهم غافل نمی شوند، چنانچه این خدمات دهی در فرودگاههای کشور میزبان و در صورت تاخیر احتمالی برخی پروازهای بازگشت ، ادامه دارد .
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ امسال در موسم حج تمتع ۳۹ هزار و ۶۵۰ نفر از حجاج و عوامل حج کشورمان به عربستان عزیمت کردند و موسم حج تمتع در کمال عزت ، کرامت ، آرامش و امنیت برگزار گردید و بر همین اساس پروازهای بازگشت حجاج به میهن اسلامی نیز از تاریخ از فرودگاههای جده و سپس مدینه آغاز گردید که تا ششم و هفتم مرداد ماه ادامه می یابد .
اما اعزام و بازگشت حجاج یکی از فرآیندهای مهم حج به شمار می‌رود که بر همین اساس سازمان حج وزیارت توانست با هماهنگی کشور میزبان جداول پروازی را چه در رفت چه در برگشت اماده کند که خوشبختانه روند اعزام و بازگشت حجاج کشورمان با ناوگان حمل و نقل هوایی کشورمان به خوبی انجام گرفته و ادامه دارد .
اما در این میان بروز برخی شرایط در پروازهای خارجی موجب تاخیرهای احتمالی و دغدغه مسافران می شود که نگرانی هایی را ایجاد می کند بنابراین این موضوع شاید در پروازهای زیارتی نیز رخ دهد .
به همین سبب برای حفظ کرامت و شأن زایران در فرودگاههای کشور میزبان و استمرار خدمت رسانی به این عزیزان شرایطی ایجاب شده تا زوار در صورت تاخیر احتمالی با مشکل مواجه نشوند.
این خدمت رسانی خاضعانه و صادقانه همچنان تا آخرین ثانیه های حضور زایران تا زمان بازگشت آنها به کشور ادامه دارد و تاخیرهای احتمالی در برخی پروازها محتمل می باشد و تلاش همه دست اندرکاران، خدمت رسانی به بهترین نحو می باشد.
دست اندرکاران اجرایی سازمان حج وزیارت توانسته اند در تاخیرهای احتمالی امکانات پذیرایی مناسب را فراهم آورند تا از دغدغه حجاج در پایان سفر کاسته شود .
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.