پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی هرچه بهتر انجام می دهیم/اذعان کشورهای مسلمان به روش و منش جمهوری اسلامی ایران در حج

تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی هرچه بهتر انجام می دهیم/اذعان کشورهای مسلمان به روش و منش جمهوری اسلامی ایران در حج
رئیس دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان با اشاره به اقدامات پیش رو در این دفتر گفت که تمامی تلاش خود را برای نیل به منویات رئیس سازمان و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به حجاج انجام می دهیم تا در پایان سفر گل لبخند بر چهره عزیزان نقش ببندد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ ناصر حویزاوی که از حج تمتع امسال به عنوان رئیس دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان منصوب شده است درباره اقدامات صورت گرفته و پیش رو اظهار کرد: با عنایت خداوند و همدلی و همراهی تمامی دست اندرکاران و همکاران، همه تلاش خود را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، نماینده ولی فقیه و ریاست محترم سازمان حج و زیارت در خصوص حج انجام می دهیم.
وی تصریح کرد:دفتر نمایندگی «نمایه» کشور ما در عربستان است و مسئولیت ایجاد بستر خدمات رسانی و هماهنگی بین «صف، ستاد، وزارت حج و موسسه مطوفی و تمامی شرکت هایی که قرارداد خدمات» بسته می شود را دارد.
رئیس دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان تصریح کرد: ما با هماهنگی سایر بخش های سازمان، به عنوان برج دیده بانی تحولات خدمات رسانی را رصد می کنیم و با اخذ نظرات کارشناسی و جمع بندی آن جهت ارایه خدمات بهتر و برتر به حجاج کشورمان، نتیجه را به رییس سازمان حج و زیارت منعکس می کنیم که البته جا دارد از معاونین مربوطه در سازمان و کارشناسان متخصص تشکر و قدردانی کنیم.
حویزاوی اظهار کرد: ما بعد از دریافت بازخورد خدمات ارایه شده، سعی می کنیم به صورت خلاقانه و نوآورانه از امکاناتی که در این کشور میزبان فراهم است استفاده نماییم.
وی با اشاره به منویات رییس سازمان حج و زیارت و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت مبنی برفراهم آوری حج آسان و ارزان با لحاظ کردن عزت، کرامت و امنیت حجاج گفت: این چشم انداز مهم در دستور کار دست اندرکاران قرار دارد و ما نیز برای نیل به آن تمامی تلاش خود را به عنوان دفتر نمایندگی انجام می دهیم.
حویزاوی با اشاره به دنبال کردن دیگر موضوعات افزود: ستاد عملیاتی هوشمند و چابک را در دستور کار داریم که اگر این مهم را به همراه منویات ذکر شده مبنی بر پیگیری برای حجی آسان و ارزان را دنبال کنیم و این موضوعات برای حصول نتیجه با هم تلفیق شود شاهد خدمات بهتری خواهیم بود.
وی با بیان اینکه به اذعان همه کشورهای اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در حج صاحب سبک و الگو در زمینه خدمات رسانی به زوار بوده گفت: الگو، روش و منش جمهوری اسلامی ایران در حج و عمره بدیع و تازه است یعنی در حوزه های اجرایی ، تدارکاتی و فرهنگی بی بدیل و زبانزد می باشد که این مهم افتخاری بزرگ محسوب می شود و باید در راستای حفظ و گسترش آن کوشا باشیم.
رئیس دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان تصریح کرد: در بدنه سازمان هم نیروی متخصص ، کارشناس، جوان، خلاق ، با ایمان و دلسوز وجود دارند که سرمایه های این سازمان محسوب می شوند که برای خدمت رسانی به زائران سراز پا نمی شناسند و باید از این ظرفیت در راستای حفظ الگوی خدمت رسانی به زائران بهره کافی را بگیریم.
حویزاوی همچنین به بهره گیری از خدمات الکترونیکی و فناوری در راستای بهبود خدمت رسانی تاکید کرد و گفت: با توجه به حرکت همه دنیا به سمت خدمات الکترونیکی ما نیز بدین سمت و سو حرکت کرده ایم و جوانان نخبه ما توانایی کارهای عظیمی را دارند که در همین راستا نیز در عملیات اجرایی از این موضوعات بهره می گیریم.
وی با اشاره به ضرورت توجه به موضوعات آموزشی به ویژه برای عوامل شامل مدیران کاروان ها و مجموعه ها مبتنی بر تحولات کشور میزبان گفت: تولید محتوای آموزشی براساس تحولات و خدمات شکل گرفته در کشور میزبان از ضروریات محسوب می شود یعنی کاستی های آموزشی احصا و انعکاس داده شود تا برای حجاج خدمات مطلوبی ارایه شود که در همین زمینه تعامل دوسویه ای را با مرکز آموزش کارگزاران خواهیم داشت.
رئیس دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان در خصوص حج تمتع امسال و نحوه خدمات گفت: با عنایت خداوند و اهل بیت عصمت و طهارت و همچنین تلاش های شبانه روزی همه دست اندرکاران ، حج تمتع امسال بسیار خوب و روان و آسان برگزار شد که قدردان همه بخش ها هستیم.
وی افزود: امیدواریم در ایام باقیمانده با جمع بندی و آسیب شناسی و ارایه راهکارهای جایگزین بتوانیم برای حج آینده وخدماتی که باید ارایه دهیم تحول لازم را ایجاد کنیم و خداوند را بابت خادمی حجاج شاکر هستیم.
حویزاوی با بیان اینکه خدمت رسانی به حجاج تا ثانیه آخر حضور این عزیزان ادامه دارد گفت: دفتر نمایندگی سازمان تا بعد از خروج زائران نیز برای تصفیه حساب با شرکت های طرف قرارداد در عربستان می ماند.
وی در خصوص خدما ت مطوفی حجاج ایرانی که به عنوان شرکت تعیین شده برای خدمات رسانی بوده گفت: خدمات رسانی این شرکت در مشاعر مقدسه به نسبت سنوات قبل مناسب تر و بهتر بود که قابل تقدیر است .
حویزاوی با بیان اینکه خدمت رسانی خاضعانه و صادقانه را وظیفه خود می دانیم گفت: تمامی تلاش خود را برای رضایتمندی زائران عزیز و کاشتن گل لبخند در زمان خروج آنها از کشور میزبان انجام می دهیم.
وی همچنین از زحمات و خدمات و ارایه تجربیات آقای غلامرضا رضایی به عنوان رئیس سابق دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان و سایر دست اندرکاران قدردانی کرد.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.