پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج ۱۴۰۱/

حضور رییس ستاد مکه مکرمه در فرودگاه جده ؛ بررسی آخرین روند عزیمت حجاج به کشور/تازه ترین آمار بازگشت حجاج به میهن

حضور رییس ستاد مکه مکرمه در فرودگاه جده ؛ بررسی آخرین روند عزیمت حجاج به کشور/تازه ترین آمار بازگشت حجاج به میهن
رییس ستاد مکه مکرمه که به همراه تنی چند از اعضای ستاد برای بررسی روند خدمت رسانی به حجاج کشورمان به فرودگاه جده رفته است بر خدمت رسانی هرچه بهتر و مطلوب تر حجاج ایرانی تاکید کرد و به دست اندرکاران اجرایی ستاد مستقر فرودگاه جده خداقوت گفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ دکتر اکبر رضایی رییس ستاد مکه مکرمه در عملیات حج تمتع ۱۴۰۱ امروز چهارشنبه بیست و نهم تیرماه به همراه تنی چند از اعضای ستاد از نحوه خدمات رسانی به حجاج ایرانی در فرودگاه جده (پروازهای بازگشت حجاج مدینه قبل ) بازدید به عمل آورد.
وی ضمن خداقوت به دست اندرکاران اجرایی ستاد ،مستقر در فرودگاه جده تاکید کرد: خدمت رسانی هر چه بهتر به حجاج کشورمان تا آخرین ثانیه و آخرین پرواز به بهترین نحو انجام گیرد .
رییس ستاد مکه مکرمه تصریح کرد: خدمت خاضعانه و بی منت به زایران موجب خوشنودی خداوند خواهد شد بنابراین در تمامی لحظات تکریم و خدمت رسانی صادقانه را مدنظر قرار دهید.
رضایی همچنین از روند خدمت رسانی در حوزه های ارسال بار و چگونگی مراحل این فرایند بازدید به عمل آورد و از نزدیک برنامه ریزی های لازم را مورد توجه قرار داد.
وی از نزدیک با تنی چند از حجاج کشورمان که در فرودگاه به منظور بازگشت به کشور حضور داشتند گفتگو کرد.
رییس ستاد مکه مکرمه همچنین با اشاره به اغاز پروازها از ۲۳ تیرماه تا پایان امشب گفت: جمعا ۱۰ هزار و ۳۷۱ نفر از فرودگاه جده به کشور باز خواهند گشت و روند اعزام های بازگشت نیز تا ششم مرداد ادامه می یابد.
وی در پایان برای همه زایران در مسیر بازگشت به کشور آرزوی سفری توام با امنیت و سلامتی کرد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.