پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

دیدار رییس ستاد مدینه منوره با معاون وزیر حج و عمره عربستان؛ تاکید بر تسهیل خدمت رسانی تا آخرین لحظه حضور زائران

دیدار رییس ستاد مدینه منوره با معاون وزیر حج و عمره عربستان؛ تاکید بر تسهیل خدمت رسانی تا آخرین لحظه حضور زائران
جمعی از مسئولان ستاد مدینه منوره با معاون وزیر حج و عمره عربستان در مدینه منوره دیدار و طرفین بر تسهیل خدمت رسانی تا آخرین لحظه حضور زائران در کشور میزبان تاکید کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ محمد آزاد رییس ستاد مدینه منوره و جواد شاد معاون ستاد و مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت با محمد عبدالرحمان بیجاوی معاون وزیر حج و عمره عربستان سعودی در مدینه منوره دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار طرفین بر تسهیل امور زائران کشورمان تا آخرین لحظه حضور آنها در سرزمین وحی تاکید کردند.
مسئولان ستاد مدینه منوره ضمن تشکر از خدمات صورت گرفته از سوی کشور میزبان در بدو ورود زائران در فرودگاه‌ها، برخی موضوعات و دغدغه ها به جهت تسهیل در امور خدمات رسانی و رفع مشکلات را مطرح کردند.
تسهیل در امر زیارت روضه منوره برای زائران کشورمان، تاکید بر رعایت تعلیمات حج در هتل ها و کرامت به زائران در زمان برگزاری جلسات تکمیلی مناسک و دعای کمیل در هتل های تعیین شده در محل اقامت زائرین عزیز، تسهیل در امور زائران در عملیات بازگشت به کشور و سایر موضوعات مربوط به خدمات رسانی بهتر به حجاج کشورمان از جمله محورهای مطرح شده از سوی دست اندرکاران ستاد مدینه منوره بود.
معاون وزیر حج و عمره عربستان در مدینه منوره نیز ضمن خوش آمد گویی به طرف ایرانی بر تسهیل در امور خدمت رسانی به زائران جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
محمد عبدالرحمان بیجاوی نکات مطرح شده از سوی رئیس و اعضای ستاد را مورد توجه قرار داد و با اشاره به پیگیری مجدانه در هماهنگی و تعامل روزافزون وزارت حج با ستاد مدینه منوره بر رفع دغدغه ها و مسائل مطرح شده تاکید نمود.
طرفین همچنین بر تعاملات سازنده برای خدمت رسانی به زائران در سنوات آتی نیز تاکید کردند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.