پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

بازدید دست اندرکاران حج و زیارت در مکه از ایستگاههای نقل درون شهری؛ تاکید بر خدمت رسانی به زائران تا آخرین لحظه حضور در مکه

بازدید دست اندرکاران حج و زیارت در مکه از ایستگاههای نقل درون شهری؛ تاکید بر خدمت رسانی به زائران تا آخرین لحظه حضور در مکه
رئیس ستاد مکه مکرمه در عملیات حج تمتع 1401، معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، جمعی از اعضای ستاد و بعثه مقام معظم رهبری از ایستگاههای حمل و نقل درون شهری مکه بازدید و بر ضرورت خدمت رسانی تا آخرین لحظه به حجاج کشورمان تاکید کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر اکبر رضایی رئیس ستاد مکه مکرمه، حجت الاسلام والمسلمین رکن الدینی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، سید عباس حسینی مسئول حمل و نقل درون شهری مکه و جمعی از اعضای ستاد و بعثه مقام معظم رهبری امروز پنحشنبه 30 تیرماه از خدمات حمل و نقل درون شهری مکه مکرمه بازدید کردند.
دست اندرکاران در این بازدید ضمن خداقوت و تشکر از زحمات خاضعانه راهنمایان حمل و نقل درون شهری در گرمای طاقت فرسا و زیر نور آفتاب، بر ضرورت خدمت رسانی تا آخرین لحظه و حضور آخرین حجاج در شهر مکه تاکید کردند.
رئیس ستاد مکه ، معاون فرهنگی بعثه و اعضای ستاد و بعثه مقام معظم رهبری همچنین از نزدیک با زائران در خصوص خدمات صورت گرفته به ویژه در حوزه نقل گفتگو کردند که زائران نیز رضایت حداکثری خود را از خدمات حمل و نقل درون شهری بیان داشتند.
خدمات حمل و نقل درون شهری تا آخرین روز حضور زائران در مکه مکرمه ادامه دارد؛ در این خدمات حمل و نقل درون شهری زائران با اتوبوس های تدارک دیده شده از هتل به سمت حرم و بالعکس عزیمت کرده اند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.