پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

عمده فعالیتهای خادمان حجاج در ستاد منطقه 3 مکه مکرمه چه چیزی بود/رضایتمندی زائران در چه زمینه هایی شکل گرفت

عمده فعالیتهای خادمان حجاج در ستاد منطقه 3 مکه مکرمه چه چیزی بود/رضایتمندی زائران در چه زمینه هایی شکل گرفت
مسئول ستاد منطقه 3 مکه مکرمه با اشاره به عمده فعالیتهای صورت گرفته در این ستاد ، به رضایتمندی زائران در حج تمتع امسال در زمینه های مختلف اشاره کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ محمود عرب نژاد درباره عمده فعالیتها و اقدامات ستاد منطقه ۳ مکه مکرمه اظهار کرد: ستاد منطقه سه با ظرفیت تعداد ۱۰ هتل و ۱۰۱ کاروان پذیرای تعداد ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر زائر از ۲۱ استان بوده است که از این تعداد سه مجموعه شامل کاروانهای برادران اهل تسنن هستند.
وی خاطرنشان کرد: علی رغم شروع دیر هنگام عملیات حج سال جاری با تلاش جهادی واحدهای ستادی به خصوص حوزه اسکان هتل های پیش بینی شده از کیفیت خوبی برخوردار بود ، به همین دلیل با کمترین مشکل در ارائه خدمات اسکان به زائرین مواجه بودیم در حوزه تغذیه و تدارکات نیز با توجه به تنوع و کیفیت خوب تغذیه، زائرین از رضایتمندی مناسبی برخوردار بودند .
عرب نژاد یکی از مهمترین شاخص های رضایتمندی را عملکرد خوب حمل و نقل درون شهری دانست و گفت: خصوصاً با توجه به عملکرد خوب حمل و نقل درون شهری به صورت ۲۴ ساعته امکان حضور زائرین را از مبدا هتل تا حرم به عهده داشتند رضایتمندی بسیار بالایی وجود داشت.
وی افزود:خدمات شایسته واحد امداد و راهنمایان همچنین راهنمایان نقل ترددی در انتقال سریع آرام و روان زائرین در مشاعر مقدسه از جمله دلایل دیگری بود که موجب رضایتمندی زائرین بوده است.
عرب نژاد تصریح کرد: حضور میدانی مسئولین ستاد منطقه و بررسی و کنترل مستمر خدمات ارائه شده موجب شده بود خدمات با کیفیت مطلوب به زائرین ارائه شود و هرگونه نقص و کاستی بلافاصله مرتفع گردد تا موجبات آسایش و آرامش زائرین به منظور بهره برداری مطلوب از این فرصت معنوی حج فراهم باشد.
وی افزود: به همین سبب به منظور هماهنگی کامل جهت تامین خدمات جلساتی با مدیران محترم مجموعه و کاروان ها برگزار می شد که در تسهیل امور و تامین خدمات شایسته برای زائرین بسیار اثر گذار بود.
عرب نژاد با اشاره به دیگر وظایف ستاد منطقه3 گفت: یکی دیگر از وظایف محوله به ستاد منطقه ۳ واگذاری مسئولیت مکاتب فرعی ۱ و ۴ بوده است در این خصوص نیز طی جلساتی که با شرکت مطوفی حجاج ایرانی و مکاتب فرعی آن برگزار شد هماهنگی های خوبی به عمل آمد و خدمات بسیار شایسته با امکانات مناسب برای زائرین تامین گردید که در این حوزه نیز رضایتمندی بسیار بالایی حاصل گردید.
مسئول ستاد منطقه سه مکه مکرمه اظهار کرد: در مجموع عملیات حج سال جاری با با لطف و عنایت الهی و همچنین تلاش ها و کوشش های جهادی کلیه واحدهای ستادی، مدیران محترم مجموعه ها و کاروان ها بسیار روان آرام و بی نقص انجام شد لذا وظیفه میدانم از همه عزیزان دست‌اندرکار عملیات حج ، تقدیر و تشکر داشته باشم.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.