پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

آخرین آمار زائران حاضر در شهر پیامبر(ص)/تاریخ پایان پروازهای مدینه منوره اعلام شد

آخرین آمار زائران حاضر در شهر پیامبر(ص)/تاریخ پایان پروازهای مدینه منوره اعلام شد
رئیس ستاد مدینه منوره با اشاره به آخرین آمار زائران حاضر در مدینه منوره گفت: 6 هزار و 959 نفر در حال حاضر در مدینه هستند که این تعداد زائر به تدریج تا روز هفتم مرداد ماه از این شهر به سمت میهن اسلامی پرواز می کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ محمد آزاد با اشاره به آخرین آمار زائران حاضر در مدینه منوره گفت: عزیمت زائران مدینه بعد به کشورمان از روز 23 تیرماه آغاز شد که تاکنون 33 پرواز از این شهر به ایستگاههای پروازی کشورمان انجام گرفته است و بحمدالله مشکل خاصی نداشته ایم.
وی افزود: ورود زائران مدینه بعد که بعد از ایام تشریق و اعمال زائران در مکه آغاز شده بود تا فردا ادامه دارد و بتدریج این زائران حاضر در شهر پیامبر که تعداد آنها در حال حاضر به 6 هزار و 959 نفر در قالب 57 کاروان می رسد، تا روز هفتم مرداد ماه ادامه دارد.
آزاد تصریح کرد: تاکنون نیز 8 هزار و 396 نفر از زائران کشورمان از فرودگاه مدینه به کشور بازگشته اند و پروازها همه روزه تا تاریخ تعیین شده ادامه دارد.
وی اظهار کرد: زیارت دوره و نوبت گیری برای عزیمت زائران به روضه منوره نیز ادامه دارد و از ابتدا تاکنون بیش از 32 هزار زائر ایرانی بعد از دریافت نوبت به روضه منوره مشرف شده اند که طی فرصت باقیمانده سایر زائران نیز نام نویسی می شوند.
رئیس ستاد مدینه منوره در پایان با اشاره به خروج بیش از 58 درصدی زائران ایرانی به کشور گفت: بنابر آمار موجود بیش از 23 هزار زائر کشورمان از فرودگاههای مدینه و جده به کشور بازگشته اند و بحمدالله شرایط زائران و پروازها مناسب می باشد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.