پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

دیدار رییس ستاد مدینه منوره با رییس شرکت «الأهليّه الأدلاّء»

دیدار رییس ستاد مدینه منوره با رییس شرکت «الأهليّه الأدلاّء»
رئیس و جمعی از مسئولان ستاد مدینه منوره با مسئولان شرکت خدمات رسان الأهليّه الأدلاّء دیدار و گفتگو کردند ؛ طرفین در خصوص خدمات رسانی هرجه بهتر به زائران گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ محمد آزاد رئیس ستاد مدینه منوره و جمعی از مسئولان ستاد با «حاتم جعفر بالی»رئیس و جمعی از مسئولان شرکت الأهليّه الأدلاّء (راهنمایان زائر در مدینه منوره) دیدار و در خصوص تسهیل خدمت رسانی در روزهای پایانی موسم دوم حج و سنوات آتی گفتگو کردند.
شرکت الأهليّه الأدلاّء به تازگی از موسسه به شرکت خدمات رسان حجاج در مدینه منوره تبدیل شده است و خدمات گسترده تری را تحت نظر وزارت حج و عمره عربستان در شهر پیامبر(ص) ارائه می دهد که یکی از دریافت کنندگان خدمات می تواند حجاج کشورمان باشند.
طرفین در این دیدار در خصوص موضوعات مختلف گفتگو و تبادل نظر کردند تا خدمات رسانی متناسب با عزت و کرامت و امنیت زائران ارایه شود.
رئیس و اعضای ستاد در این دیدار از توجه شرکت الأهليّه الأدلاّء در خدمات رسانی به حجاج و به ویژه نوبت دهی برای تشرف به روضه منوره تقدیر کردند و برای تسهیل در ورود به روضه با توجه به دغدغه های موجود در محدودیت های کنونی ، پیشنهاداتی ارایه دادند.
همچنین اعضای ستاد مدینه در خصوص تردد حجاج با قطار از مدینه به مکه یا بالعکس در سنوات آتی گفتگو کردند که مسئولان شرکت الأهليّه الأدلاّء قول پیگیری در این خصوص را دادند.
رئیس و دست اندرکاران شرکت الأهليّه الأدلاّء نیزدر خصوص وظایف این شرکت در سنوات آتی بابت خدماتی مانند: قراردادهای اسکان، تغذیه و تدارکات، حمل و نقل درون و برون شهری و سایر خدمات اجرایی توضیح دادند.
مسئولان شرکت الأهليّه الأدلاّء تاکید کردند که از سال آینده خدمات این شرکت در مدینه در قالب قراردادها فراکیرتر خواهد بود و آماده همکاری برای خدمات مطلوب در مدینه منوره است.
همچنین اعضای ستاد درخواست کردند که شرکت الأهليّه الأدلاّء با مسئولان اداره حرمین رایزنی انجام دهند تا براساس شیوه نامه های تدوین شده ، روند تشرف حجاج به روضه تسهیل شود.
مسئولان شرکت الأهليّه الأدلاّء نیز تاکید کردند که امسال نظم و نوبت دهی برای روضه موجب شده تا تعداد بیشتری مشرف شوند و بیش از 90 درصد از حجاج نسبت به این زیارت بهره مند گردند.
شرکت الأهليّه الأدلاّء نیز ضمن تشکر از دست اندرکاران اجرایی و نظم زائران ایرانی تاکید کرد که با توجه به تغییرات موسسه به شرکت، آمادگی لازم برای خدمات لازم در سنوات آتی برای حجاج مدینه وجود دارد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.