پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بیش از 65 درصد حجاج ایرانی به کشور بازگشتند/آخرین آمار حجاج حاضر در مدینه منوره و مکه مکرمه

بیش از 65 درصد حجاج ایرانی به کشور بازگشتند/آخرین آمار حجاج حاضر در مدینه منوره و مکه مکرمه
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت با اشاره به آخرین آمار بازگشت حجاج ایرانی به کشور گفت: بیش از 65 درصد حجاج ایرانی به کشور بازگشته اند و روند بازگشت و عزیمت حجاج به کشور تا روز هفتم مرداد ماه ادامه دارد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ وحید اسکندری با بیان این مطلب افزود: بنابرآمار خروج زائران از سرزمین وحی تا پایان وقت امروز دوم مرداد ماه، حدود 26 هزار نفر از فرودگاههای مدینه منوره و جده به میهن اسلامی مراجعت کرده اند.
وی افزود: در حال حاضر حدود 6 هزار و 900 نفر در مدینه و حدود 5 هزار و 500 حاجی نیز در مکه حضور دارند که به تدریج در روزهای آتی به کشور بازمی گردند.
اسکندری تصریح کرد: پروازهای جده روز ششم مرداد ماه و پروازهای مدینه روز هفتم مرداد ماه پایان می یابد.
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: تاکنون پروازهای بازگشت به کشور با 106 پرواز انجام گرفته است.
وی افزود: سهم فرودگاه مدینه برای اعزام زائران ایرانی حدود 10 هزار و 200 نفر و سهم فرودگاه جده 15 هزار و 800 نفر بوده است که این پروازهای بازگشت همچنان براساس جداول پروازی تعیین شده ادامه دارد.
اسکندری با بیان اینکه اعزام زائران مدینه بعد نیز امروز خاتمه یافته است، گفت: امروز دوشنبه مورخ دوم مرداد ماه 14 کاروان مدینه بعد عازم شهر پیامبر(ص) شدند تا پس از چند روز اقامت در مدینه ، هفتم مرداد ماه به کشور بازگردند.
وی تاکید کرد: خدمت رسانی به ضیوف الرحمان در مدینه منوره و مکه مکرمه تا آخرین لحظه حضور زائران در سرزمین وحی ادامه دارد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.