پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

انتشار بیش از 300 خبر از حج تمتع 1401/مستند سازی فرایندهای اجرایی از سوی روابط عمومی/انعکاس آرامش حج تمتع به کشور

انتشار بیش از 300 خبر از حج تمتع 1401/مستند سازی فرایندهای اجرایی از سوی روابط عمومی/انعکاس آرامش حج تمتع به کشور
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج وزیارت از انتشار بیش از 300 خبر طی فرایند حج تمتع 1401 خبرداد و گفت: با تلاش مضاعف حوزه روابط عمومی در حج تمتع امسال ، توانستیم مستندسازی فرایندهای اجرایی را تا حد ممکن و معقول انجام دهیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ وحید اسکندری درباره عمده اقدامات صورت گرفته در خصوص اطلاع رسانی پیرامون حج تمتع امسال گفت: در زمینه اطلاع رسانی فرایندهای اجرایی ، اقدامات مناسبی پیش از موسم حج و در حین موسم انجام گرفته که این روند برای بعد از موسم حج و گزارش دهی واحدهای ستادی عملیات اجرایی ادامه دارد.
وی با بیان اینکه روابط عمومی عملیات حج تمتع ۱۴۰۱، به صورت شبانه روزی به پوشش عملکرد واحدهای ستادی پرداخته است، گفت: گزارش تصویری، تهیه کلیپ، تهیه اخبار ، مصاحبه، پوشش خبری فرآیندها و همچنین انتشار نقطه نظرات همواره در قبل و حین موسم انجام گرفته است.
اسکندری تصریح کرد: پیش از موسم با انتشار مطالبی در خصوص پاسخ به پرسش های متداول حجاج ، اقدام به پاسخگویی به صورت الکترونیکی و درسایت سازمان حج و زیارت کردیم؛ ضمن اینکه پیامک های مرتبط با حج تمتع و ضرورت های مربوط به اطلاع رسانی نیز برای زائران محترم ارسال گردید.
وی افزود: پوشش کامل خبری پیش از موسم شامل برنامه ریزی ها و جلسات مربوط به عملیات اجرایی و همچنین پوشش مستمر رسانه ای از زمان آغاز موسم و در طول ایام حج بصورت مطلوب انجام گرفت به گونه ای که تاکنون (دوم مرداد ماه) حدود 300 خبر و گزارش تصویری در سایت سازمان حج وزیارت منتشر شده است که تا حدود زیادی عملکرد دست اندرکاران مربوطه در مکه مکرمه و مدینه منوره رسانه ای شده  و این روند در روزهای آتی نیز ادامه دارد.
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت خاطر نشان کرد: حدود 30 کلیپ از ستادهای  مدینه و مکه و 30 گزارش تصویری نیز از فرآیندهای اجرایی عملیات حج تمتع منتشر شده است.
به گفته اسکندری، پوشش خبری ایام تشریق در مشاعر مقدسه، پوشش کامل رسانه ای حمل و نقل ترددی، حمل و نقل درون و برون شهری، اسکان، تغذیه و تدارکات، اعزام ها و تمامی اقدامات صورت گرفته در عرفات، مزدلفه و منا به خوبی به سمع و نظر مردم کشورمان رسیده است.
وی تاکید کرد: سازمان حج و زیارت توانست با انعکاس به موقع اخبار و اطلاعات و تعامل دوسویه با رسانه های کشور، فضای آرامش بخش و متناسب با ایام حج را به داخل کشور منعکس نماید که این مهم همچنان ادامه دارد و در روزهای آتی یعنی بعد از موسم نیز اخبار و گزارشهای مربوط به جمع بندی عملکرد ستاد در مدینه منوره و مکه مکرمه و سایر اقدامات رسانه ای مرتبط انعکاس می یابد.
اسکندری با بیان اینکه رسانه امروز به عنوان یک ابزار مناسب می تواند  نقش روشنگری و شفاف سازی را ایفا کند گفت: توانستیم در حج تمتع امسال ضمن انعکاس رسانه ای عملکرد عوامل و نیروهای ستادی و پوشش خبری حج تمتع، دغدغه های زائران و راهبردهای سازمان در جهت رضایتمندی این عزیزان را مدنظر قرار دهیم.
وی تاکید کرد: بحمدالله توانستیم در موسم حج تمتع امسال برگی از مستند سازی فرایندهای اجرایی همکاران توانمند را ورق بزنیم و تلاش لازم را در حد بضاعت و توان کمی نیروها انجام دهیم.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.